Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem met Recommerce als meerdere mensen op dit forum, ook op Trustpilot lees ik verschillende klachten van mensen die dit probleem hebben via een actie van KPN.

 

Afgelopen november 2022 via KPN meegedaan met een inruilactie waarbij er een bonus beloofd werd via Recommerce. Netjes alles volgens instructie verstuurd en het aankoopbewijs/factuur online geüpload. Vervolgens geduldig zitten wachten op het bedrag. Nu begon ik me toch af te vragen wanneer ik de bonus zou krijgen. Dus een e-mail naar hen gestuurd.

 

Ik kreeg een kort en bondig mailtje van hen dat de bonus niet gevalideerd kon worden. Bij navraag geeft zij aan het document niet te hebben ontvangen en dat de vervaldatum gepasseerd is nu. Ik weet zeker dat ik deze wel verstuurd heb en ik daarbij nooit meer bericht gehad dat zij nog iets missen of dat er een vervaldatum gepasseerd zou worden.

 

Ik heb meermaals geprobeerd om met Recommerce tot een oplossing te komen, maar zij blijven enkel herhalen dat zij het document niet kunnen vinden en de actie vervallen is.

 

Op Trustpilot heeft het bedrijf een zeer lage rating (2.3/5) en ik zie daar meer reviews van mensen die via KPN mee hebben gedaan aan een actie en hun beloofde bonus niet hebben gekregen. Ook op dit forum lees ik meerdere mensen met dit probleem.

 

Aangezien ik er met Recommerce niet uitkom en ik deze actie via KPN heb gekregen, hoop ik dat KPN mogelijk wel in staat is tot een oplossing te komen.

Ik heb precies hetzelfde probleem ook en kom er niet uit met Recommerce.


Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


@RubenTh Welkom op het forum. 

Wat ontzettend balen dat je zoveel problemen hebt met het inruilen van je toestel via Recommerce. 

En ook dat ze aangeven het document kwijt te zijn. Eigenlijk hebben ze dus tegen je gezegd dat ze niks meer voor je kunnen doen? 

Ik kijk graag of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom je forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen.

En een seintje willen geven als dit is gelukt? 


@RubenTh Welkom op het forum. 

Wat ontzettend balen dat je zoveel problemen hebt met het inruilen van je toestel via Recommerce. 

En ook dat ze aangeven het document kwijt te zijn. Eigenlijk hebben ze dus tegen je gezegd dat ze niks meer voor je kunnen doen? 

Ik kijk graag of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom je forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen.

En een seintje willen geven als dit is gelukt? 

 

Hallo Rutger,

Bedankt voor je reactie. Ze geven aan dat ze het niet in hun systeem kunnen vinden inderdaad en maken daarop uit dat het niet verstuurd zou zijn. Ik heb inderdaad meermaals aangegeven dat ik graag tot een oplossing wil komen en wat er gedaan zou kunnen worden. Maar er is inderdaad geen opening om hiernaar te zoeken met hen.

Ik heb mijn profiel aangepast. Als het goed is, is de vraag in middels al wel doorgezet binnen KPN en wordt er gekeken of KPN iets kan betekenen, gezien het inwisselen bij Recommerce bij veel mensen niet goed lijkt te gaan. Ik heb tot op heden nog niet gehoord wat dit heeft opgeleverd.

 

Groeten, Ruben


@RubenTh Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik zie inderdaad dat er ondertussen al een aantal stappen zijn gezet. En dat mijn collega's hiermee aan de slag gaan en contact gaan zoeken met Recommerce. 

Zij zullen dit ook naar je terugkoppelen. 

Mocht ik in de tussentijd eerder informatie ontvangen zal ik het hier laten weten! 


@RubenTh Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik zie inderdaad dat er ondertussen al een aantal stappen zijn gezet. En dat mijn collega's hiermee aan de slag gaan en contact gaan zoeken met Recommerce. 

Zij zullen dit ook naar je terugkoppelen. 

Mocht ik in de tussentijd eerder informatie ontvangen zal ik het hier laten weten! 

 

Hallo Rutger,

Goed nieuws, het probleem is opgelost en ik heb de melding gekregen dat mijn aanvraag (bij uitzondering) goedgekeurd is door Recommerce. Ik heb de €100,- bonus inmiddels ontvangen. 

Heel erg bedankt voor jullie bemiddeling.

Met vriendelijke groet,

Ruben Stockmann