Skip to main content

Belachelijk, wordt van het ene kastje naar het andere gestuurd!! Jaren geleden een abo gehad. Allang beĆ«indigd en afgebetaald. Onterecht geregistreerd bij Preventel, omdat ik een keer een maandje niet had betaald. Maar goed, nu blijkt daar ik daar nog steeds sta geregistreerd. Deurwaarder gebeld, geeft aan zaak is afgesloten. KPN moet de registratie verwijderen. KPN gebeld, die sturen weer door naar de incasso en hangen asociaal op!! Al ruim een maand hiermee bezig en krijg nu nergens meer een abonnement, dankzij deze rotstreek van KPN!! Belachelijke spelletjes worden er gespeeld en jij als een pionnetje maar rennen door het veld. Wordt er (...) van!!! Ze snappen er zelf niks meer van!!Ā 

Ā 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. huisregels

@Ik Ben BoosĀ Allereerst welkom op ons Forum en bedankt voor je bericht. Wat stom dat je zo van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Daarnaast is het niet netjes dat de telefoon zomaar wordt opgehangen. De standaard procedure is, binnen 10 dagen nĆ” betaling wordt de registratie verwijderd.Ā Ik wil het graag even voor je uitzoeken. Kun je je gegevens invullen in je profiel?

Laat het maar weten als dit gebeurt is.Ā 


@Ik Ben BoosĀ  Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Gedaan!Ā 


Tevens ruim maand geleden al 2 keer gemaild naar ****@kpn.com. Tot op heden geen reactie!Ā 


@Ik Ben BoosĀ Bedankt! Ik ga er meteen even achteraan bellen.


@Ik Ben BoosĀ  Ik heb contact gehad met de desbetreffendeĀ collega's. Ze waren nogal verbaasdĀ dat het mailtje niet is beantwoord.
Mijn collega vroeg mij of jij de e-mail nogmaals zou kunnen doorsturen naar henĀ met vermelding van het referentienummer van preventel.Ā 
Ā 


Ik vind dit nogal bizar! Dit zou dan voor de derde keer zijn. Ik eis dat het onmiddellijk bij alle instanties wordt verwijderd mede op grond vd AVG wetgeving.Ā 


Zojuist alweer verstuurd. šŸ˜


Nog steeds geen reactie. šŸ™„


@Ik Ben BoosĀ Excuses voor de latere reactie. Ik ben vandaag weer aan het werk. Heb je nog steeds niets vernomen? Als dit zo is,Ā  neem ik weerĀ telefonisch contact op met de desbetreffende afdeling.Ā 


Inmiddels in gesprek met mijn advocaat vanwege smaad. U bent hiermee te ver gegaan! Het feit dat ik openlijk en publiek mijn verhaal eerst moet doen, daar zult u nu voor betalen!!!Ā 


@Ik Ben BoosĀ Ik heb zojuist contact gehad met de desbetreffende afdeling. Zij hebben je zaak opgepakt en uitgeplozen. Zij konden mij niet voorzien van verdere informatie, omdat het lijkt te gaan omĀ een oud abonnement bij Telfort. Telfort en KPN zijn tot op heden nog niet volledig gefuseerd. Beide providers worden mede hierom nog apart behandeld. Informatie over zaken als deze worden niet verstrekt aan ons. Hiervoor dien je contact op te nemen met Telfort. Daarnaast ben je niet verplicht je verhaal openbaar te delen op het Forum. Een van de krachten van ons Forum is het feit dat je anoniem je verhaal publiekelijk kunt delen.Ā Vervelend om te horen dat je ons Forum zo ervaart.Ā 


Ik zeg niet dat ik de forum zo ervaar. Ik ervaar de gehele procedure waar u mij voor neerzet als zeer vervelend. Vandaar ik wel iets meer mag verwachten dan een uitgebreid uitleg van u. Maar wat wilt u hiermee zeggen? Dat u mij weer naar het volgende kastje (Telfort) stuurt?

Ā 

Ā 


Ā 

@Ik Ben BoosĀ Ā  Er ligt een oplossing klaar bij Telfort.Ā Zij zijn de enige die je hier over kunnenĀ (en als enige mogen) informeren.
HetĀ antwoord op je vraag is dan ook ā€˜jaā€™.

Ā 


Nou, zij zeggen precies hetzelfde en sturen mij weer naar jullie toe. Snap je nou, waarom ik hier zo boos om kan worden?? Zo word ik al ruim een maand heen en weer gestuurd!! Zij geven weer aan dat jullie hier hoofdverantwoordelijk voor zijn!!! Zie mailverkeer waarin ik tot Telfort probeer door te dringen!!! Ik verwacht dat er nu contact met mij wordt opgenomen met een gepaste oplossing!!Ā 


@Ik Ben BoosĀ Telfort Forum is er vandaag helaas niet. Ik zal morgen even een Telfort medewerker voor je benaderen die het voor je kan/gaat oplossen. Heb je nog Ć©Ć©n nachtje geduld voor me?Ā 


Heb ik nu toch al zo lang bewaard! Ik verwacht echter wel een compensatie, na al deze gedoe!! Verwijdering is het minste! Ik hoor het morgen wel! Fijne avond, Lisa.Ā 


Realiseren jullie je wel, dat de AVG wet hiermee grof wordt geschonden, waar een forse boete op staat??


@Ik Ben BoosĀ Ik hebĀ hier zelf eerlijk gezegd weinig kaas van gegeten. Morgen leg ik het voor bijĀ de desbetreffende partij.

Ik hoor het morgen wel! Fijne avond, Lisa.Ā 

Zeker! Ik wensĀ jou ook een fijne avond.Ā 


Reageer