Skip to main content
Beantwoord

Rekening betaald via andere bank

• February 25, 2021
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Erik feenstra
Nieuwkomer

Hallo, ik heb vandaag gezorgd dat mijn rekeningen betaald zijn, er zijn wat problemen met de gewoonlijke rekening, wanneer kan ik zien dat ze daadwerkelijk ontvangen zijn. Op mijn kpn krijg ik nog steeds het bericht van 2 onbetaalde facturen 

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Erik feenstra als de betaling handmatig is uitgevoerd kan het een aantal (werk)dagen duren. Heb je wel jouw klantnummer en factuurnummer(s) in de omschijving meegestuurd? Als de boeking niet herkend wordt zal het bedrag automatisch teruggeboekt worden en blijft de rekening openstaan.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 25, 2021

Hallo @Erik feenstra als de betaling handmatig is uitgevoerd kan het een aantal (werk)dagen duren. Heb je wel jouw klantnummer en factuurnummer(s) in de omschijving meegestuurd? Als de boeking niet herkend wordt zal het bedrag automatisch teruggeboekt worden en blijft de rekening openstaan.

Erik feenstra
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 25, 2021

Factuur nummers zijn zeker ingevuld. Is er een mail adres dat ik kan contacten met de betalingsbewijzen? 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 25, 2021

Nee @Erik feenstra ,  KPN klantenservice heeft geen e-mailadres. Je kan gratis bellen via 0800 0402.

Je kan ook chatten.

Ga naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (waaronder de chat) bijna helemaal beneden op het scherm.