Skip to main content

Heb in onze vakantie een extra simkaartje aangeschaft om onbeperkt data te hebben. Overeenkomst afgesloten in een kantoor van jullie voor de duur van 1 maand tot 12-9-2020. Helaas hebben jullie dat niet gedaan en loopt de overeenkomst door ondanks een contract!!! Bij bellen met klantenservice is het aanbod abonnement kan pas per 4-11 worden beëindigd. Hoe is dit nou mogelijk wanneer op de overeenkomst dit duidelijk is vermeld!!!

Ben er klaar mee. Nu heb ik een klacht ingediend. Reactie binnen 10 dagen. Dit is echt frustrerend

Heb in onze vakantie een extra simkaartje aangeschaft om onbeperkt data te hebben. Overeenkomst afgesloten in een kantoor van jullie voor de duur van 1 maand tot 12-9-2020. Helaas hebben jullie dat niet gedaan en loopt de overeenkomst door ondanks een contract!!! Bij bellen met klantenservice is het aanbod abonnement kan pas per 4-11 worden beëindigd. Hoe is dit nou mogelijk wanneer op de overeenkomst dit duidelijk is vermeld!!!

Ben er klaar mee. Nu heb ik een klacht ingediend. Reactie binnen 10 dagen. Dit is echt frustrerend

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Is het niet zo dat je een sim only genomen en dan gekozen hebt voor maandelijks opzegbaar met een meerprijs? Als dat zo moet je het wel zelf opzeggen.


Nee absoluut niet. Op de overeenkomst staat duidelijk vermeld looptijd 1maand en beëindiging 12-9.


Dan zou je verwachten dat het ook zo is. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48uur maar het is druk.  Zij kunnen je hier verder mee helpen. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Wachten af, klantenservice vanmiddag en eergisteren kon mij niet meer aanbieden dan opzeggen per 4-11, wat ik niet kan accepteren. Een medewerker van KPN, die mij heeft gebeld op 2-9 had dit ook nog nagekeken en bevestigd. Heeft ook mijn bestaande mobiele overeenkomst aangepast en die dag naar mij gemaild. Dus ja wat gaat hier dan gruwelijk mis. 


Profiel verder aangevuld


Je kunt geen abonnement afsluiten voor 1 maand, want zoiets bestaat niet bij KPN. Het is altijd een jaarcontract. Met optie maandelijks opzegbaar. En dan heb je dus een opzegtermijn van een maand. Dat opzeggen zult u later zelf moeten doen. Dat zal denk ik onmogelijk zijn om dat direct bij afsluiten te doen. Dat zal hier dus 4-10 gebeurt zijn.


Nogmaals probeer ik duidelijk te maken dat op mijn contract ontvangen per mail op 12-8-2020 duidelijk staat vermeld dat deze looptijd 1 maand betreft. Deze sim heb ik op aanraden van KPN medewerker aangeschaft omdat mijn eigen abonnement niet direct naar onbeperkt kon worden overgezet. Dit was de makkelijkste weg om toch onbeperkte data te hebben en MB's te kunnen delen tijdens onze vakantie.

Aanschaffen (in de winkel in Harderwijk) en direct opzeggen per 12-9 zoals ook is vermeld op het contract. Dit is nogmaals bevestigd tijdens het telefonisch onderhoud, KPN heeft mij toen gebeld op mijn mobiel en op 2-9. 

Mijn eigen abonnement is nl per die datum en per mail nav dat telefoon gesprek bevestigd voor overzetten naar onbeperkte data.

Nu na al deze rompslomp en heen en weer gebel en gemail ben ik het zat en heb ik verzocht om mijn nummer mee te nemen naar een andere provider. Een klacht is al ingediend en een schriftelijke brief opgesteld, kan deze niet naar jullie sturen omdat ik geen mailadres heb. Misschien kunnen jullie me daarbij helpen opdat alsnog een schriftelijk bezwaar kan worden gemaild. 


Nou ja... KPN kan geen 2 dingen tegelijk. Dus dat het meteen opzeggen mislukt is verbaasd me niet zo.


Tja enfin via consumentenbond, klachtenkompas een klacht ingediend gisteravond, en wat schets mijn verbazing!!! Vanmiddag alles geregeld en kan nu overstappen pffff eindelijk. Weg van … en naar ander …. provider. Wel iets goedkoper maar afwachten ze hebben allemaal wel wat om over te klagen.


Fijn dat het toch allemaal goed gekomen is. En nou niet zo somber doen over providers want ze zijn gewoon allemaal goed. Maar goed zo sta ik in het leven:wink: