Skip to main content

Hallo @Ellen100 ,

Je kunt KPN niet per e-mail bereiken, ook niet voor het indienen van een klacht. 

 

Een klacht kun je wel per chat, telefonisch (0800-0402) of hier via het forum indienen.

 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Forum: 

Je kunt hier in dit topic jouw klacht omschrijven, Een KPN moderator komt hier ook langs; die mogen en kunnen ook klachten behandelen. Dan wel jouw volledige forumprofiel vullen. 

 

Ik wil mijn rekeningnummer wijzigen, maar dat lukt niet Ik kan KPN helemaal niet bereiken. Telefonisch niet, via een bandje krijg je dan te horen dat je een SMS krijgt met een link naar Mijn KPN. In Mijn KPN lukt het niet omdat de gegevens niet opgehaald kunnen worden. En via de chat, waar je na 20 wachtenden aan de beurt bent, wordt er door Samina gevraagd of je even wilt wachten omdat ze je bericht nog moet lezen. Vervolgens krijg je geen reactie meer en wordt de verbinding verbroken. En het advies: als je nog geen antwoord probeer het dan opnieuw. Dit is niet wat ik onder klantenservice versta. Hoe kan je contact krijgen met KPN zonder dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Ik wil mijn rekeningnummer wijzigen, maar dat lukt niet Ik kan KPN helemaal niet bereiken. Telefonisch niet, via een bandje krijg je dan te horen dat je een SMS krijgt met een link naar Mijn KPN. In Mijn KPN lukt het niet omdat de gegevens niet opgehaald kunnen worden. En via de chat, waar je na 20 wachtenden aan de beurt bent, wordt er door Samina gevraagd of je even wilt wachten omdat ze je bericht nog moet lezen. Vervolgens krijg je geen reactie meer en wordt de verbinding verbroken. En het advies: als je nog geen antwoord probeer het dan opnieuw. Dit is niet wat ik onder klantenservice versta. Hoe kan je contact krijgen met KPN zonder dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd?

 

Daar wordt je niet blij van met dit soort halve telefonische hulp. Net als die zogenaamde helpers die vertellen dat ze er nog nooit van hebben gehoord, terwijl je er dan later achter komt dat het een frequente vraag is.

Maar je probleem. Om dit soort handelingen te doen op Mijn KPN moet je eerst je producten koppelen.

Nu is de helppagina op de KPN website daarover in ieder geval door mij niet meer te vinden. Het gaat niet met elke Browser maar de Amerikaanse doen het allemaal wel. Dan log je aan op MijnKPN en kiest de top tab Producten en daarna Product toevoegen. Hierna komt de mogelijkheid om te wijzigen. 

 


Maar ik wil juist niet koppelen. Ik lig in scheiding. De rest van het pakket staat op naam van mijn man en dat moet blijven zoals het is. Alleen de incasso van mijn mobiele abonnement moet wijzigen.

 


Maar ik wil juist niet koppelen. Ik lig in scheiding. De rest van het pakket staat op naam van mijn man en dat moet blijven zoals het is. Alleen de incasso van mijn mobiele abonnement moet wijzigen.

 

Ja maar dat lukt je dan waarschijnlijk toch nooit met email (ook niet bij anderen dan KPN), tegenwoordig moet je ook hiervoor een email digital ondertekenen. Mij lijkt de enige oplossing naar KPN toe hiervoor een aangetekende brief. 

Waarschijnlijk is minder werk om een nieuw abonnement te nemen met nummer overname.  :joy:  Maar dat is maar een gedachte van mij. 


Hoi @ladylies, wat balen dat het telefonisch en via chat niet lukte. Helaas moet het wel via een van deze wegen. Ik wil je dan ook vragen om het nogmaals te proberen via 0800-0402 of de chat. Voor deze wijziging is namelijk direct contact nodig omdat je een sms krijgt met een code. 

Mocht je andere vragen hebben, dan horen wij uiteraard nog graag van je.