Skip to main content

Het rekeningnummer is al een aantal maanden gewijzigd, maar het geld gaat nog van de oude rekeningnummer af. Ik weet niet hoe ik dit kan oplossen, opnieuw wijzigen naar het goede rekeningnummer heeft niet gewerkt……

Hier hetzelfde probleem. Al 6 maanden bezig om te wijzigen. Inmiddels al meer dan 2.5 uur (!) gebeld met KPN. Hebben geen oplossing, zeggen dat ze terug bellen maar geen reactie. Of de juiste afdeling "is al gesloten". Kan je helaas niet verder helpen, het is belachelijk!


Hoi @janine van der waarde en @Anke88 ,

Je kunt dit het beste telefonisch of per chat regelen. KPN is gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. Het kan wel druk zijn. Spreek in  :  "Ik wil een medewerker spreken".  

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een prima alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Hoi @janine van der waarde en @Anke88 ,

Je kunt dit het beste telefonisch of per chat regelen.  

Heb je over het stukje "Ik heb al meer dan 2.5 uur gebeld met KPN" heengelezen? 

 


Hoi @janine van der waarde en @Anke88 ,

Je kunt dit het beste telefonisch of per chat regelen.  

Heb je over het stukje "Ik heb al meer dan 2.5 uur gebeld met KPN" heengelezen? 

 

Nee, maar dat schreef alleen Anke88. Janine van der Waarde schreef dat niet.  

Daarom (speciaal voor Anke88) ook het aangeboden alternatief : 

 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een prima alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

 


@Noordzee, ja het gesprek via de chat heb ik ook al gehad. Maar dan word je weer teruggebeld (word er gezegd). Dus zo is het cirkeltje rond zonder dat er iemand het even oppakt!


@Anke88 

Lastig ! 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook het nieuwe rekeningnummer. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN moderators.
 


Hi @janine van der waarde, wat zuur dat het zo veel moeite kost om de incasso van het juiste rekeningnummer af te laten gaan :slight_frown:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het oude Ă©n het nieuwe volledige IBAN in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!


@janine van der waarde 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook het nieuwe rekeningnummer. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN moderators.
 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik hoop dat het inmiddels toch is gelukt om het via een andere weg te regelen. Anders hoor ik het graag!


@Maja_ @Noordzee  Hallo, sorry voor de late reactie ik heb mijn profiel net bijgewerkt en de rekeningnummers gegeven! Wat nu? Bedankt voor de hulp


@Maja_  gaat er bij jou op terugkomen. 

 


Bedankt @janine van der waarde!

Ik zie het juiste rekeningnummer al vanaf de factuur van mei goed staan, het is dus vreemd dat er een ander rekeningnummer voor de incasso wordt gebruikt :thinking: Ik ga een melding aanmaken voor de facturatie afdeling zodat ze uit kunnen zoeken waar dit mis gaat, zodra ik meer weet hoor je van me!


Hi @janine van der waarde, via een aantal omzwervingen is het me gelukt om jouw situatie bij de juiste persoon terecht te krijgen, verwachting is dat er in de loop van volgende week wat gedaan gaat worden aan het probleem met de rekeningnummers!

De incasso zou dan waarschijnlijk vanaf november van het goede rekeningnummer af moeten gaan :slight_smile:


@Maja_  Fijn, dankjewel voor de hulp! 


Graag gedaan! Zou je nadat die factuur af is geschreven, willen laten weten of het ook echt goed is gegaan? Dan kan ik dit topic met een gerust hart sluiten :blush: