Skip to main content

Het wijzigen van mijn rekeningnummer voor mobiel lukt niet via mijn kpn.

Kunnen jullie dit oplossen?

admin: eigen topic aangemaakt

Bel even met KPN 0800 0402, ik vermoed dat er een verificatie nodig is en die kan alleen via de chatfunctie op de website of telefonisch.


  • Hierbij wil ik even delen dat ik het ronduit belachelijk acht dat ik mijn rekening nummer uitsluitend kan wijzigen via de KPN app en niet op de website.
    Moet ik speciaal daarvoor weer een stomme app op mijn telefoon zetten.
    En bedankt.
    _ (geen) punten voor KPN.😒

  • Hierbij wil ik even delen dat ik het ronduit belachelijk acht dat ik mijn rekening nummer uitsluitend kan wijzigen via de KPN app en niet op de website.
    Moet ik speciaal daarvoor weer een stomme app op mijn telefoon zetten.
    En bedankt.
    _ (geen) punten voor KPN.😒

Hallo @Neetochzeker je kunt ook even gratis bellen met 0800 0402, maakt de hlpdsk het voor je in orde.

 


Beste KPN 0800 0402, in een tijdperk van selfservice portals verwacht ik simpelweg deze functionaliteit beschikbaar te hebben na het inloggen op jullie site.
Ik heb het inmiddels kunnen uitvoeren door die app van jullie te installeren.
Die ik overigens meteen weer van mijn telefoon afgooi.
Teveel apps, nergens voor nodig en bellen kan gratis zijn, maar kost mij TIJD dus, zorg er voor dat je je dienstverlening simpelweg op orde hebt.

Dank u.


De MijnKPN app is zo’n “selfservice portal” zoals u het noemt. Dus ik begrijp niet helemaal waar deze negativiteit vandaan komt. De dienstverlening lijkt mij op orde met een app waarin u alles met betrekking tot uw abonnementen kunt regelen.