Skip to main content

Ik heb een mobiel abonnement wat ik kan inzien via Mijn KPN sinds kort heb ik een nieuw bankrekeningnummer wat ik wel kan wijzigen voor mijn mobiele abonnement, maar niet voor mijn aparte simkaart voor mijn Ipad, ik kan het ook nergens vinden terwijl het een duo pakket is.

Waarom is dit zo moeilijk te vinden KPN?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid 

Hallo @martinvdschagt. De simkaart voor jouw IPad heeft waarschijnlijk een eigen (097) nummer met een eigen factuur en als je die niet ziet in jouw MijnKPN is dat niet gekoppeld. Zou je jouw profiel willen invullen? Ga ik daarna eens voor je kijken waarom je in MijnKPN dat niet kunt wijzigen en dan ook direct met jouw goedkeuring het rekeningnummer wijzigen.


Hi Jeroen ik heb mijn profiel

ingevuld klantnummer weet ik niet uit mn hoofd ik kan geen apart simkaart met nummer vinden in MijnKPN 👍


Dank voor het invullen van je profiel @martinvdschagt . Ik zie inderdaad dat het simkaartje voor de iPad niet gekoppeld is in MijnKPN. Je krijgt voor het data abonnement van de iPad een losse factuur elke maand. Ik heb het rekeningnummer nu ook voor dat abonnement voor je gewijzigd. Elke maand krijg je voor beide abonnementen een losse factuur per e-mail. Op de factuur staat ook het 097 nummer en als je dat hebt kun je ook dat abonnement koppelen in MijnKPN. Als het gekoppeld is, kun je daarna alles inzien ook voor dat tweede mobiele abonnement dat je bij KPN afneemt.


Top Jeroen mooi dat het geregeld is!!!