Skip to main content

Hoi @mariansusan. Welkom op het KPN Forum. Ik heb jouw bericht afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt. Wanneer je in MijnKPN inlogt met jouw KPNID kan je je rekeningnummer wijzigen onder ‘Persoonsgegevens’, doe dit onder ‘Betalingsgegevens’. Als dit op één of andere reden toch niet lukt kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402) om het rekeningnummer te laten wijzigen.

 

Beste KPN,

Ik wil ook mijn rekeningnummer wijzigen alleen als ik naar dit deel van mijn account ga zie ik alleen maar mijn persoonsgegevens en geen betaalgegevens. Hoe kan ik mijn rekening nummer wijzigen?

 

mvg, Nicolette Romeijn

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste @MEERkappers, welkom! Je hebt wel jouw diensten gekoppeld aan je MijnKPN account? Dat kan je doen via ‘product koppelen'. Mocht het dan nog niet lukken, kan je het beste even bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen je dan helpen met wijzigen. Dat mag alleen na het sturen van een verificatie-sms. Ik mag dit via het forum niet doen, helaas. 


Helaaslukt dit niet, en met bellen ook niet


Beste @MEERkappers, welkom! Je hebt wel jouw diensten gekoppeld aan je MijnKPN account? Dat kan je doen via ‘product koppelen'. Mocht het dan nog niet lukken, kan je het beste even bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen je dan helpen met wijzigen. Dat mag alleen na het sturen van een verificatie-sms. Ik mag dit via het forum niet doen, helaas. 

Beste marcia, 

ik ben al heel lang klant bij jullie. eerst bij Telfort en daarna kpn. En zie mijn product wel staan als ik inlog. Alleen kan ik niks wijzigen. 


Wat lukt er niet met bellen dan? Als je de vragen doorloopt, kan het zijn dat je verwezen wordt naar MijnKPN. Blijf dan aan de lijn, je krijgt dan als het goed is een medewerker aan de lijn. Mocht het bandje de verbinding verbreken, bel dan nog eens en geef aan dat je voor hetzelfde probleem belt. Dan krijg je sowieso een medewerker te spreken. Zoals ik aangaf, mag ik het via het forum niet wijzigen i.v.m. de verificatie. 

 

Als ik inlog via MijnKPN en daar kies voor product ‘mobiele nummer', kan ik onder het kopje ‘abonnementsgegevens’ kiezen voor ‘persoons- en betaalgegevens’. Als ik daar vervolgens op klik, krijg ik de mogelijkheid om via het potloodje aan de rechterkant mijn rekeningnummer te wijzigen. Krijg jij dat niet? Welke mogelijkheid heb je dan? Kan je eens een andere browser proberen? En anders hier evt. een screenshot plaatsen? Poets dan wel even je gegevens weg. 


Je hebt niet meer gereageerd: ik hoop dat je er inmiddels uitgekomen bent. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


Je hebt niet meer gereageerd: ik hoop dat je er inmiddels uitgekomen bent. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Ja ik heb uiteindelijk iemand telefonisch gesproken dus ga er van uit dat het is gelukt maar heb hier nog geen bevestiging van ontvangen. Zal denk ik bij mijn afschrijving moeten blijken. Bedankt.