Skip to main content

Ik kan mijn rekeningnummer ook niet via de app veranderen. Dit zou toch gewoon moeten kunnen. 

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Als u via MijnKPN (website en applicatie) geen rekeningnummer kunt wijzigen, bel dan gratis met 0800-0402 en zeg tegen de computer dat je een medewerker wilt spreken.

Verder kunt u ook nog chatten.

https://www.kpn.com/service.htm


Hoi @Mettafield, welkom! Het zou in de app inderdaad moeten kunnen. Wil je het eens proberen via de websiteversie van de MijnKPN? Als het op die manier ook niet lukt, dan kun je het beste telefonisch contact opnemen zoals Jeroen al aangeeft. 


Ik heb beide al geprobeerd. Maar bij beide krijg ik de melding dat er een (tijdelijke) storing zou zijn. Maar dit duurt al 3 dagen. Wanneer is dit verholpen? Ik doe het liever via deze weg, dan bellen. 


We hebben hier inmiddels navraag naar gedaan en dit blijkt onbedoeld niet meer te kunnen op het moment. Er wordt aan gewerkt om dit weer te verhelpen. In de tussentijd kun je voor het wijzigen van het rekeningnummer het beste even bellen (0800-0402, gratis) of een chat starten via deze pagina (Administratie - overige vraag - stukje naar beneden scrollen voor de chatknop).


Het is gelukt via de chat! Bedankt voor de hulp Erik!