Skip to main content

Vanmorgen jullie mail ontvangen met de rekening.

nu ben ik vorige week bij de kpn winkel geweest omdat mijn dochter Maud Gijsen 18 is geworden. En haar mobiel dus nu van haar eigen rekening af moet. Wat schetst mijn verbazing dat mijn mail aan mijn dochter is gestuurd op naam!

en dat haar bankrekening er nu bij staat voor alle drie de abonnementen die we hebben lopen bij jullie.

zo hebben wij dit niet aangepast bij de kpn winkel.

zou fijn zijn als jullie dit oplossen

bedankt Samantha Amptmeijer 



Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Zie hier boven 


Hoi Samantha, op dit forum kan het even enkele dagen duren voor een medewerker inhoudelijk kan reageren. Chatten of bellen kan ook als je haast hebt maar vul je profiel vast volledig in zodat een medewerker kan kijken wat er precies is gebeurd.


Hallo @Samantha74 ,

Vervelend dat de wijzigingen niet goed verwerkt zijn via de KPN-winkel. 

 

Het forum is echter niet de meest geschikte medium om dit soort wijzigingen door te voeren. Dat heeft te maken met uit te voeren controles.

 

KPN is hiervoor wel gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Of je loopt weer naar de KPN-winkel, maar daar heb je nu wellicht wat minder vertrouwen in. Over het algemeen verwerken ze in de winkel dit soort wijzigingen uiteraard wel in één keer foutloos. 

 


Hoi @Samantha74. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het rekeningnummer nog niet is aangepast. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice en is het inmiddels alsnog aangepast? Je kan het rekeningnummer ook zelf aanpassen in MijnKPN. 


We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je inmiddels contact hebt opgenomen met onze klantenservice of dat je het in MijnKPN zelf hebt aangepast. Als je toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag.Â