Skip to main content

Goedemiddag,

ik stel de vraag voor de zekerheid ook hier want aan de telefoon werd ik niet zo goed geholpen.

mijn iPhone gaat niet meer aan, deze heb ik in december van jullie gekregen van teleplan nadat mijn iPhone niet gerepareerd kon worden. Kreeg nu een andere refurbised, echter blijft deze nu hangen op het Apple logo. Ik wil hem dus ter reparatie versturen. Via mijn KPN probeerde ik het formulier in te vullen alleen kom ik niet verder in het menu omdat er iets mis is op de pagina. Imei en telefoon merk kan ik invullen maar bij ‘model telefoon’ kan ik niks aanvinken. Daar is een fout in het formulier.Zouden jullie hier even naar kunnen kijken? Nu kan ik geen formulier uitprinten en de telefoon niet opsturen

Ik probeer een foto toe te voegen , bij selecteer model kan ik dus niks aanvinken en omdat het een verplicht veld is kan ik niet verder met de aanvraag 

 


Beste @petra1989 

Ik wil niet vervelend zijn, maar een refurbised telefoon is vragen om problemen. Welke iPhone heb je nu?


Beste @petra1989 

Ik wil niet vervelend zijn, maar een refurbised telefoon is vragen om problemen. Welke iPhone heb je nu?

 

Ik heb 3 jaar een refurbised gehad en werkte prima dus dat is niet altijd een probleem.  Ik kreeg nu van KPN deze refurbised terug (een ander toestel dan ik had)  omdat ze die van mij niet gerepareerd kregen. Maar deze heeft nu na 4 maanden al kuren. Is een iPhone 7


@petra1989 lees dit artikel maar eens. 😉


@petra1989 lees dit artikel maar eens. 😉

Dank je, heb het gelezen. Voor de volgende keer zal ik dit onthouden. Maar voor nu wil ik toch deze gefixt hebben. Als je half in quarantaine zit is een werkende telefoon wel fijn 😬

dus hoop dat KPN ook nog even reageert 


Als je half in quarantaine zit is een werkende telefoon wel fijn 😬

dus hoop dat KPN ook nog even reageert 

@petra1989 dat begrijp ik heel goed, heb je al bij “Instellingen → Algemeen → Info” gekeken? Daar staan alle gegevens van je iPhone, ook je IMEI-nummer, model en serienummer. KPN zelf reageert vanavond niet meer, want ze hebben het erg druk. Vandaar dat ik vanavond de KPN ook ondersteund. Het is ook handig om je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen hun nog verder in het systeem kijken.


Als je half in quarantaine zit is een werkende telefoon wel fijn 😬

dus hoop dat KPN ook nog even reageert 

@petra1989 dat begrijp ik heel goed, heb je al bij “Instellingen → Algemeen → Info” gekeken? Daar staan alle gegevens van je iPhone, ook je IMEI-nummer, model en serienummer. KPN zelf reageert vanavond niet meer, want ze hebben het erg druk. Vandaar dat ik vanavond de KPN ook ondersteund. Het is ook handig om je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen hun nog verder in het systeem kijken.

Ja de gegevens heb ik allemaal gevonden alleen er is een fout in dat formulier. Je moet het model van je telefoon invullen en dat werkt ineens niet. Ligt aan de site zelf. Daardoor kom ik helaas niet verder 


Ja de gegevens heb ik allemaal gevonden alleen er is een fout in dat formulier. Je moet het model van je telefoon invullen en dat werkt ineens niet. Ligt aan de site zelf. Daardoor kom ik helaas niet verder 

Dat is mooi dat je dit nog aangeeft, want dan moet KPN hier eens serieus naar kijken. Heb je inmiddels je Forumprofiel ingevuld wat ik je gevraagd had? 😉👍🏼 Dan kan KPN aan de hand van jou gegevens het uit gaan zoeken in hun systeem wat er mis gaat. 😊


Ja de gegevens heb ik allemaal gevonden alleen er is een fout in dat formulier. Je moet het model van je telefoon invullen en dat werkt ineens niet. Ligt aan de site zelf. Daardoor kom ik helaas niet verder 

Dat is mooi dat je dit nog aangeeft, want dan moet KPN hier eens serieus naar kijken. Heb je inmiddels je Forumprofiel ingevuld wat ik je gevraagd had? 😉👍🏼 Dan kan KPN aan de hand van jou gegevens het uit gaan zoeken in hun systeem wat er mis gaat. 😊

Ja mijn gegevens heb ik ingevuld 😊 bedankt 


Ook ik krijg idd het formulier niet ingevuld bij die optie.. heel irritant.


Ook ik krijg idd het formulier niet ingevuld bij die optie.. heel irritant.

Ja zie je het is echt een fout in dat formulier. Heb het telefonisch ook al doorgegeven. Hopelijk fixen ze dit snel. Als de meeste winkels gesloten zijn is het wel handig als de site in elk geval goed werkt 


Jaa want bij mij is de dichtstbijzijnde winkel die open is in deze tijd 55 km verderop. Dus is nou ook niet echt bepaald om de hoek


Jaa want bij mij is de dichtstbijzijnde winkel die open is in deze tijd 55 km verderop. Dus is nou ook niet echt bepaald om de hoek

Ik wilde je even laten weten dat ze het gefixt hebben. Ik kon het nu aanvinken en heb het net in kunnen vullen, dus dat is mooi. Dus moet bij jou nu ook lukken  😊

 

 

 


@petra1989 Goed om te horen dat het nu gelukt is om het formulier in te vullen. Dan heb je ook snel weer een werkende telefoon terug. @Eveline92 Zou je mij kunnen laten weten of het voor jou ondertussen ook gelukt is? 


@Eveline92 We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Ik zie dat dit al 2 jaar geleden is, maar ik heb nu precies hetzelfde. Wat moet ik doen?


@Jilldaisy Wat lastig dat het niet lukt om het formulier in te vullen. 

Ik begrijp dat het dropdown menu niet werkt. Heb je het toevallig ook al eens in een andere browser of op een ander apparaat geprobeerd? 

 


Ja ik heb het op mijn laptop op 2 verschillende browsers geprobeerd en op mijn telefoon. Krijg bij alle 3 hetzelfde helaas.


@Jilldaisy Helder! Bedankt voor het proberen, ik heb melding gemaakt bij mijn collega's van deze situatie. 

Zij gaan hiermee aan de slag, zodra ik meer informatie heb zal ik het hier zo snel mogelijk delen. 


Hi, Ook ik heb hier last van op een MacBook Pro (safari en Chrome) en een windows pc, maar ook op de iPhone werkt het niet…

 

@Rutger_  Wellicht reeds een update op je vorige post? Het lijkt nu al zo’n 2 jaar een topic?


@Jeffreyk11 en @Jilldaisy 

Ik heb de situatie nogmaals doorgezet. Het lijkt er op dat het probleem zich vooral op mobiele apparaten en Mac's voordoet. 

Mijn collega's gaan hiermee aan de slag.


@Rutger_ dank, als aanvulling; het werkt ook niet op mijn windows laptop...