Skip to main content

Ik heb 6 weken geleden een nieuwe telefoon ter reparatie opgestuurd. Inmiddels nog steeds niets vernomen, 6 weken zonder telefoon en niemand bij KPN die me iets kan vertellen of helpen. Ik wordt iedere keer van het kastje naar de muur gestuurd. Ik betaal gewoon voor mijn abonnement zonder dat ik er iets voor terugkrijg. Echt belachelijk, wat een slechte service! Ik heb er al werk van gemaakt want dit gaat nergens over. Valse beloftes maken en niet nakomen, erg slecht! 

Hallo @Th.vl 

 

Hoe nieuw was die telefoon, binnen 2 weken na aanschaf had je hem moeten kunnen omruilen omdat hij dan als DOA (Defect bij aankomst) gezien wordt.

 

Normaal worden reparaties afgehandeld door Reconext, zie: https://reparatie.kpn.com/
Op die pagina kan je ook de reparatiestatus opvragen via Volg uw reparatie.

Je kan Reconext ook bellen voor meer informatie, dit staat op die site onder KPN en Reconext:
Voor meer informatie over een ingediende reparatie kunt u contact opnemen via 0800 8200008.


De telefoon was 4 maanden oud, na 2 maanden vertoonde deze al mankementen. Toen al in de KPN winkel geweest; een medewerker gaf toen aan dat het na de software-update opgelost moest zijn. Was heel even maar na een paar weken weer hetzelfde verhaal. Bleek uiteindelijk een hardware fout te zijn bij productie. 6 weken geleden heb ik mijn telefoon ter reparatie op laten sturen maar ik wordt continue van het kastje naar de muur gestuurd. De nummers en website welke u stuurt heb ik allemaal al gevonden en gebeld, maar niemand kan me helpen. Ik wordt elke keer doorverbonden en doorverwezen naar dezelfde nummers. Niemand weet iets, ik betaal gewoon mijn maandelijkste abonnementskosten voor eigenlijk niks en ik heb geen vervangend toestel gekregen. Vanmorgen weer een medewerkers van KPN gesproken; deze meneer leek me op het begin te helpen maar wederom werd ik uitgelachen omdat ‘deze generatie’ niet zonder telefoon blijkt te kunnen. Schandalig gewoon! Valse beloftes, slechte service en geen oplossingen of gehoor. Ik ben er werk van aan het maken want deze ‘service’ van KPN is heel ver te zoeken!!!


Je hebt groot gelijk dat je er werk van maakt, 6 weken is veel te lang.

Ze hadden dan op zijn minst een leentoestel moeten aanbieden.

Kende je deze website ook al?: https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-kapot/hoelang-mag-reparatie-duren