Skip to main content

De touchscreen van mijn telefoon heeft problemen. Een bepaald deel van mijn scherm doet het niet, daar kan ik niks aanklikken. Mijn telefoon is 1,5 jaar oud dus valt nog binnen de garantie. Ik wil graag mijn telefoon laten maken, maar dan zonder op te sturen. Weten jullie of het ergens mogelijk is om mijn telefoon direct te laten repareren ergens in een winkel, zodat ik hem een paar uur later weer kan ophalen?

Wat vervelend. Misschien bij mediamarkt?


Kan bij coolblue
https://reparatie.coolblue.nl


De vraag is dan of de verzekeringsafdeling van KPN dat goed vind. KPN heeft zelf een bedrijf in de arm genomen die de reparaties voor hun doet. En dat zal goedkoper zijn dan elders. 
 

Die vraag stellen in eigenlijk overbodig. Als je bij KPN gebruik wil maken van garantie, dan moet je het apparaat bij KPN inleveren voor een eventuele reparatie. 


Ik wil inderdaad mijn telefoon door kpn laten repareren aangezien het binnen de garantie valt. Echter wil ik mijn telefoon direct laten maken, zonder alles tijdelijk over te zetten op een andere telefoon, aangezien ik enkel een backup telefoon heb met veel minder GB. Dus dat kan dan volgens mij niet zonder dat ik dingen moet verwijderen en die dan dus verloren gaan, toch?


Je kan ook de bestanden die je wilt bewaren kopieren naar je computer


of in de cloud. 

 


@Wendy2000 Welkom op het forum! Zoals de meesten hier al aangeven duurt een reparatie via KPN langer dan een dag omdat het toestel opgestuurd moet worden. Dan is een backup en tijdelijk toestel ook het gene wat ik zou adviseren.


De vraag is dan of de verzekeringsafdeling van KPN dat goed vind. KPN heeft zelf een bedrijf in de arm genomen die de reparaties voor hun doet. En dat zal goedkoper zijn dan elders. 
 

Die vraag stellen in eigenlijk overbodig. Als je bij KPN gebruik wil maken van garantie, dan moet je het apparaat bij KPN inleveren voor een eventuele reparatie. 

En @Wendy2000 

Ben je al naar een KPN-winkel gegaan met je telefoon?Â