Skip to main content

Afgelopen vrijdag een reparatieaanvraag gedaan voor de mobiel van mijn dochter. De aanvraag goed kunnen afronden. Echter geen mail ontvangen van deze aanvraag o.i.d. Heb daarom de gegevens niet qua versturen mobiel e.d. Wie weet waar ik deze reparatieaanvraag kan terugvinden? Zodat ik ook daadwerkelijk de mobiel kan opsturen en de reparatie kan volgen. 

Hoor het graag.

 

Groet, 

Suus

Welkom op ons Forum @JufSuus. Hoe heb je de reparatieaanvraag precies gedaan? Wanneer je dit via de site gedaan hebt hoor je een code te krijgen zodat je jouw reparatie kunt volgen. Ik vermoed dat er ergens toch iets niet goed is gegaan wanneer je helemaal geen bericht van ons hebt ontvangen. Je kunt nogmaals het aanmeldproces doorlopen of anders even naar een winkel gaan met het toestel. Dan helpen mijn collega's je verder en sturen het toestel voor je op. 

 


Hai Niek,

Bedankt voor je reactie. Ik heb bij afronding van de reparatieaanvraag idd een code zien staan om als referentie te gebruiken. Maar omdat ik geen bevestigingsmail heb ontvangen kan ik deze code niet meer terugvinden. Maar je tip om naar de KPN winkel te gaan is top. Deze gaan we zeker gebruiken :-) 


Wel vreemd inderdaad dat je de bevestiging niet gekregen hebt. Maar in de winkel komt het vast ook goed 🙂 Mocht je het toestel trouwens via een externe partner gekocht hebben, dan verloopt de garantie via de externe partner of toestelfabrikant. Succes in ieder geval!