Skip to main content
Vraag

Restant bedrag toestel krediet betaald

  • September 21, 2020
  • 3 reacties
  • 119 keer bekeken

Geachte heer / mevrouw,
Ik heb zo juist met 1 van uw collega’s contact gehad, gaat om het afbetalen van mijn toestelcrediet

Deze heb ik op 17 augustus overgemaakt. Maar volgens uw collega is er geen betaling binnen gekomen, als bijlage stuur ik ook de bewijs. Graag wil ik dat jullie dit voor mij gaan uitzoeken en mijn maand factuur aanpassen.

Alvast bedankt, S. Bhawanibhikh, Klant nummer:***

 

Admin: gegevens verwijderd en in je profiel gezet

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 21, 2020

Geachte heer / mevrouw,
Ik heb zo juist met 1 van uw collega’s contact gehad, gaat om het afbetalen van mijn toestelcrediet

Deze heb ik op 17 augustus overgemaakt. Maar volgens uw collega is er geen betaling binnen gekomen, als bijlage stuur ik ook de bewijs. Graag wil ik dat jullie dit voor mij gaan uitzoeken en mijn maand factuur aanpassen.

Alvast bedankt, S. Bhawanibhikh, Klant nummer: ****

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

 


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Welkom op het forum @Koeshma. Is natuurlijk niet de bedoeling dat je jouw toestel afbetaald en dan er ook nog steeds via de factuur ook kosten worden berekend. Als ik jouw gegevens erbij pak zie ik dat je inmiddels ook contact hebt gehad met de klantenservice via 0800-0402. Is dit inmiddels voor je opgelost?


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!