Skip to main content

Beste KPN,


Rond 26 september heb ik een Iphone bij jullie besteld en hiervoor heb ik een aanbetaling gedaan van volgens mij €72.

Deze bestelling werd kort daarna op een hele mysterieuze wijze geannuleerd en toen had ik telefonisch contact gezocht en ernaar gevraagd en ook tegelijk een nieuwe besteld, die ik inmiddels al heb. 

Ik heb al eerder op het forum gevraagd naar mijn terugbetaling van die aanbetaling en ongeveer 2-3 weken telefonisch ernaar gevraagd. Er zou worden gekeken ernaar maar ik heb nog niks gehoord en daarom mijn vraag hier op het forum. Het is wel een moeilijke zaak want de medewerkers met wie ik heb gesproken konden mijn bestel gegevens moeilijk ophalen. Mijn bestelnummer van de geannuleerde bestelling was SISH1613286-45806-1.

Ik hoop dat u hier even naar kunt kijken wanneer het u schikt,

 

ik hoor graag van u,

 

Sophie Lin

Hi @Sophiexlin

Ik zie in je andere topic dat dit al opgelost had moeten zijn. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Hi,

 

Dat zou heel fijn zijn. Net gedaan!

Heel erg bedankt alvast.

 


@Alex_P 😌😊


Dankjewel. Elkaar net gesproken, ik wacht nog even op je screenshots. Het komt helemaal goed! 


Dankjewel. Elkaar net gesproken, ik wacht nog even op je screenshots. Het komt helemaal goed! 

En gelukt! Het bedrag is onderweg.:smile: