Skip to main content

Tot mijn verbazing zie ik dat er tot op de dag van vandaag niks is veranderd 

2 juli 2020 telefoon ontvangen en gelijk  na telefonisch overleg retour gezonden was verkeerde geleverd

3 juli was de telefoon bij kpn retour geleverd (te zien met track en tracé nr)

Nu is het 17 juli en bij elk contact wordt mij verteld dat ik geduld moet hebben en komt er een l..l verhaal dat ze er niks aan kunnen doen 

hoezo niks aan doen

wie stuurt de verkeerde telefoon op?

heb gelijktijdig met het verlengen ook kpn  thuis genomen en heb nu al spijt dat ik bij kpn zit

her enigste waar ze echt goed in zijn is mensen afschepen 

toch maar zien of rechtsbijstand hulp kan bieden

dit is echt balen

Dag @GBh. Welkom hier op het Forum. Laat ik het eerst even kort samenvatten om te checken of ik je goed begrijp. Je hebt het verkeerde toestel ontvangen bij verlenging en dit heb je retour gestuurd, maar tot op heden heb je niet het juiste toestel ontvangen. Klopt dit zo? Ik kan me levendig voorstellen dat je daar niet blij van wordt. Ik kan je niets beloven, maar ik wil graag voor je uitzoeken waar het misgaat en ga mijn best doen om ervoor te zorgen dat je je toestel alsnog zo snel mogelijk ontvangt. Daar heb ik nog wel wat gegevens voor nodig. Zou je jouw gegevens in kunnen vullen in je profiel? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan ga ik voor je aan de slag.


Ik heb mijn gegevens aangevuld


Dank je wel, @GBh. Ik zie inderdaad ook dat de retourzending nog niet is ontvangen en/of verwerkt. Als je het toestel al op 2 of 3 juli hebt teruggestuurd, had de retour uiteraard al verwerkt moeten zijn. Ik heb je een privébericht gestuurd met een verzoek tot het doorsturen van je verzendbewijs. Als ik dit heb ontvangen, kan ik voor je aan de slag.


Admin: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy


Hallo @GBh. Ik heb je e-mail inclusief het verzendbewijs ontvangen en ik heb navraag voor je gedaan bij onze Backoffice. Als ik een reactie heb, dan laat ik het aan je weten. Ik houd je op de hoogte. 


Dag @GBh. Ik heb bericht gehad van de Backoffice. Er ging bij de logistieke afdeling iets niet goed met het afmelden. Als het goed is, is je toestel nu retour gemeld. Ik zie ook dat er inmiddels een nieuwe bestelling is geplaatst. Heb je inmiddels het juiste toestel ontvangen? 


Ik heb zelf een toestel gehaald bij kon winkel weet ik zeker dat ik de juiste meteen mee krijg

bedankt voor je hulp


Begrijpelijke keuze, @GBh. Fijn dat het nu in ieder geval rond is. :slight_smile: