Skip to main content
Antwoord

Retourstatus van Recommerce pakket onbekend

• September 23, 2025
  • 16 reacties
  • 177 keer bekeken

Ik heb  ook precies hetzelfde, ook retour opgestuurd met de verzendlabel, en op de post.nl app zie je een ander adres Witte Zeeweg 3 Maasvlakte staan. 

Ook de status link van hoe het ervoor staat met je retourzending van recommerce geeft een Error en kan geen status bekijken... heb nu alweer spijt dat ik dit heb gedaan en niet gewoon via marktplaats me telefoon heb verkocht.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Airwin01

Vandaag uitbetaling gekregen op mijn rekening, moet zeggen ik had het idee belazerd te zijn na al die negatieve berichten over Recommerce.

Maar eerlijk, ik ben blij zoals het gegaan is, je moet iets geduld hebben thats all..

Bedankt! 

16 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • September 24, 2025

Hi ​@Airwin01 en welkom bij de KPN Community! Begrijpelijk dat je wilt weten hoe het met de retourzending zit. Geen fijn gevoel als je hier geen duidelijkheid over hebt. 

Als er nog geen update is dan kun je hiervoor mailen met tradein+nl@recommerce.com. Zij kunnen dit met je napluizen en hopelijk is er dan snel duidelijkheid. 
Je kunt ook contact via de site van Recommerce opnemen.

Ook wat algemene informatie voor de handigheid: 

• Het geld staat na 8 kalenderdagen, vanaf het moment dat het pakje bij een afgiftepunt is ingeleverd, op de bankrekening.
    • De uitbetaling van de extra waarde bij een inruil deal is niet gelijktijdig met de uitbetaling voor de oude telefoon.
      • Het goedkeuren van de aanvraag voor de extra inruilwaarde duurt maximaal 28 kalenderdagen waarna de uitbetaling plaatsvindt.

• Auteur
  • Topper
  • September 25, 2025

We gaan het zien, heb een mail ontvangen van Recommerce dat me toestel ontvangen is, wordt nu verwerkt en beoordeeld. 

Dus maar weer afwachten.. 

• September 25, 2025

Hoe weet recommence naar wie ze t geld overmaken 

ik heb namelijk nergens m’n rekening nummer doorgegeven..

• Auteur
  • Topper
  • September 25, 2025

Ik denk dat dat gewoon via je KPN gegevens gaat, de rekening waar jou abonnements kosten afgehaald worden?

• Auteur
  • Topper
  • September 25, 2025

Ik heb nu een mail ontvangen van Recommerce dat me toestel is ontvangen, de link om de status te bekijken werkt nu ook, 

Door een tijdelijke piek in aanvragen kan het verwerken van je inruil momenteel wat langer duren dan normaal.

Wat betekent dit voor jou?

• Heb je je toestel al verstuurd? Je hoeft niets te doen. Zodra de registratie is afgerond, ontvang je direct bericht van ons.
  • Ga je je toestel binnenkort versturen? Geen zorgen: we nemen je toestel gewoon in behandeling zodra het bij ons binnenkomt.
  • Heb je je nieuwe telefoon nog niet ontvangen? Dan kun je je toestel later versturen. Ook dan geldt dat we je toestel netjes zullen verwerken, al kan de afronding iets langer duren.

In alle gevallen: jouw toestel blijft veilig bij ons, en je ontvangt vanzelf bericht zodra de verwerking is afgerond.

Bedankt voor je geduld en begrip.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • September 27, 2025

Fijn dat je bericht hebt gehad ​@Airwin01 en bedankt voor het laten weten! Hopelijk duurt het nu niet lang meer. 🙂

Klibabin, ik zie dat je een eigen topic hebt hierover. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben dan kun je die het beste daar stellen, dat houdt het overzichtelijk en dan kunnen we je daar verder helpen. 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • September 27, 2025

Hier ook problemen met Recommerce. Telefoon is dinsdag bij hun bezorgd, maar verzonden naar de postcode van hun antwoordnummer. De telefoon is feitelijk geleverd op een andere postcode. Als ik Recommerce naar de status vraag, krijg ik een mail met een T&T link met de ‘verkeerde’ postcode die aangeeft dat het pakket niet is ontvangen. Terwijl het dus wel juist is bezorgd. Ik lees veel soortgelijke klachten. Raar dat KPN zaken doet met zo’n bedrijf.

• Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • September 29, 2025

Vandaag uitbetaling gekregen op mijn rekening, moet zeggen ik had het idee belazerd te zijn na al die negatieve berichten over Recommerce.

Maar eerlijk, ik ben blij zoals het gegaan is, je moet iets geduld hebben thats all..

Bedankt! 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • September 29, 2025

Fijn dat het voor jou is opgelost. Heb je de uitbetaling van de bonus ook direct gekregen? Dat zou namelijk pas 2 weken later gebeuren toch? Voor mij is het natuurlijk niet een kwestie van ‘iets geduld hebben’ als ze zelf beweren dat mijn toestel kwijt is, omdat hun T&T-link de verkeerde postcode bevat 😭

• Auteur
  • Topper
  • September 29, 2025

Ik lees hier meer over een bonus enzo? Maar ik heb geen idee waar dat over gaat? Ik heb mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel, en bij het aanvragen van me nieuwe telefoon zag ik staan " oude telefoon inruilen "  dus dat heb ik ingevuld en gedaan... 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • September 29, 2025

Als je verlengd hebt naar een abo met unlimited data, dan zou je 150 euro extra inruilbonus moeten krijgen. Maar dat moet ook staan op de eerste bevestiging die je hebt gehad van je toestelprijs e.d.

• Auteur
  • Topper
  • September 29, 2025

Ik weet van niks, heb me abbo verlengd en heb een 

KPN SuperUnlimited en onbeperkt bellen/sms abbo

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • September 29, 2025

Ik weet van niks, heb me abbo verlengd en heb een 

KPN SuperUnlimited en onbeperkt bellen/sms abbo

De actie gold wel alleen in de week van de pre-order dacht ik, dus je moest bestellen vóór 19/9.

• Auteur
  • Topper
  • September 29, 2025

Ik heb me nieuwe telefoon besteld op

08-09-2025 🤔

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • September 29, 2025

Ik heb me nieuwe telefoon besteld op

08-09-2025 🤔

Sorry, ik ging er vanuit dat je nieuwe telefoon een iPhone 17 was, maar er worden natuurlijk nog meer telefoons verkocht. Hier kun je zien of er een actie van toepassing was: https://www.kpn.com/aanbiedingen/acties-en-promoties

• Auteur
  • Topper
  • September 29, 2025

Oooo ja, ik heb wel een aktie erbij, zou een Samsung Watch 8 krijgen inderdaad, die heeft vertraging las ik in me mail.. afwachten dus weer..