Skip to main content
Beantwoord

Reviva zondaglevering

• October 27, 2019
  • 4 reacties
  • 118 keer bekeken

Goedeavond,

Ik heb gisteren (26-10-2019) een iPhone 8 64GB Space grey besteld.

Er werd gezegd dat die vandaag (27-10-2019) werd bezorgd, op zondag dus. Reviva zegt dat die tussen 16:12 en 18:12 word bezorgd, maar het is echter nu 20:00 en nog steeds niks. Ook niks van Reviva gehoord. Ik wil hier graag meer informatie over.

Met vriendelijke groet,

Eric

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi@Eric.be. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je afgelopen zondag geen toestel hebt ontvangen. Heb je het toestel inmiddels al in huis of heb je een nieuwe afspraak met Reviva?

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je inmiddels al gebruik maakt van jouw nieuwe smartphone. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 27, 2019

Je kan het beste morgen meteen Reviva bellen. Kpn kan in dit stadium (nog) niets doen helaas. Balen !!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 27, 2019

pff vreselijk. Ben morgen hele dag werken dus moet ik een afspraak inplannen. Dan maar een avondlevering

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Eric.be. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je afgelopen zondag geen toestel hebt ontvangen. Heb je het toestel inmiddels al in huis of heb je een nieuwe afspraak met Reviva?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 5, 2019

Hoi@Eric.be. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je afgelopen zondag geen toestel hebt ontvangen. Heb je het toestel inmiddels al in huis of heb je een nieuwe afspraak met Reviva?

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je inmiddels al gebruik maakt van jouw nieuwe smartphone. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!