Skip to main content

Ik zit momenteel in het buitenland met mijn prepaid KPN nummer maar ik kan mijn roaming niet aanzetten.

Kan KPN dat op afstand voor mij doen?

 

Deirdre

Hi @DeirdreB!

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast het mobiele nummer waar het om gaat, óók je volledige simkaartnummer in het opmerkingenveld noteren, als ik ze beide van je ontvangen heb kan ik roaming aanzetten 🙂


Dank voor de reactie! Ik heb de gevraagde gegevens in mijn profiel ingevuld.

Hartelijke groet,

DeirdreB


Bedankt @DeirdreB!

Het mobiele nummer vind ik, maar het simkaartnummer komt niet overeen. Zou je die nog eens goed kunnen controleren? Ik heb beide nummers nodig voordat ik deze wijziging door kan voeren! 

Mocht hij niet meer goed leesbaar zijn op de aart zelf, dan hier de volgende tips:

  • Android: Download de app ‘SIM Card’. Nadat je de app geopend hebt, kan je naast ‘SIM serial number’ het simkaartnummer vinden
  • iPhone: Ga naar ‘instellingen’, ‘algemeen’ en ‘info’. Onder ICCID vind je het simkaartnummer
  • Windows Phone: Ga naar ‘instellingen’, ‘info’, ‘meer info’ en je vindt het nummer onder ‘SIM ID’

Goedendag,

Ik heb het nummer opgezocht via mijn telefoon en in het profiel vermeld.

Dank je wel!

Groet,

DeirdreB


Dank! Staan er misschien nog 2 cijfers voor of achter? Het moeten er 19 in totaal zijn!


Goedendag,

er staan twee puntjes achter in mijn telefoon. Zouden dat twee nullen kunnen zijn?

 

groet,

DeirdreB

 


Ik heb je even een privébericht gestuurd met wat aanvullende informatie 🙂


Hi @DeirdreB, ik heb je reactie gelezen, en het lijkt er inderdaad op dat het dan goed is zo 😊

Ook klopt het dat je nummer actief blijft zolang je er eens per 6 maanden gebruik van maakt door te internetten, bellen of sms’en!