Skip to main content

Hallo 

Ik wilde even vragen hoe het kan dat wij met beide mobiele telefoons niet kunnen bellen gebeld worden of internetten in de eu landen terwijl wij een onbeperkte abonnement hebben met bellen enz in de eu maar zodra we Nederland verlaten doet het niks het meer.

Alles staat wel gewoon aan ook de roaming 🤷

 

Hallo @Daniëlla Hertogs als je dan van automatisch provider zoeken, handmatig een provider zoekt, lukt het dan ook niet?

 


Hoi Jan 

 

Nee dan ook niet helaas 


Hallo @Daniëlla Hertogs , zijn jullie nu in het buitenland en (dus) zonder werkende telefoons? 


Op het moment zijn wij in Nederland maar zijn wekelijks in België en heel veel in Duitsland en Frankrijk maar zodra ik de grens over gaat doen onze telefoons niks meer wij kunnen totaal niet meer bellen dan of op internet 


Heb jij data-roaming wel aan staan op de sim kaart?

 


Hallo @Daniëlla Hertogs 

Als alles aan jullie kant goed ingesteld is, zou ik bellen met KPN op 0800-0402. Mogelijk staat er iets fout in de KPN systemen en is ‘roaming’ geblokkeerd. Wel erg toevallig als dat bij beide 06-nummers het geval is, maar je weet het nooit...


Komt goed ik ga idd maar even langs kpn want alles staat aan. Iedereen bedankt voor het reageren 


@Daniëlla Hertogs , laat je het resultaat hier ook nog even weten? Succes!