Skip to main content

Roaming buitenland werkt niet. Roaming staat aan. APN=internet klopt. Onbeperkt data. 50G buitenland niet gebruikt. 
 

ik begrijp via andere vragen op dit forum dat het kan zijn dat de instellingen bij KPN niet kloppen. “Beperkt Roaming” zou bijv. kunnen zijn aangevinkt. Zou onbeperkt kunnen zijn. Helpdesk is onbereikbaar. 

Kunt U dit probleem verhelp svp?

 

Dank

Joy
 

 

Hoi @HoWiJo en welkom op het forum! Ik help je hier graag bij. Vanuit het buitenland kun je ons bereiken via +316 1200 1200. Als je inspreekt dat je een storing hebt zou je vanzelf een collega te spreken moeten krijgen! 

Daarnaast raad ik je aan om met andere providers te verbinden in het land waar je bent. Kijk of je met een andere provider wel goed bereik hebt, en start je toestel ook opnieuw op. Benieuwd of dat de oplossing is.


Hi @Sanne_M ,

Dank voor je antwoord. Helaas heb ik dat allemaal al geprobeerd maar het helpt niet. De helpdesk is tot maandag gesloten. Zou je naar de instellingen die bij KPN in het systeem staan aangevinkt kunnen kijken (“Beperkt Roaming” ipv “Onbeperkt “ bijvoorbeeld) of heb jij daartoe geen toegang?

 

Dank

Joy


Als je inspreekt dat je een storing hebt dan is de helpdesk 24/7 bereikbaar, dus het zou dan moeten lukken om er door te komen. Wij zijn tot 22:00 aan het werk. Mocht dat niet lukken, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en het 06-nummer waar het om gaat? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt wordt het morgenochtend hier weer opgepakt door één van de andere moderators.


Hi @Sanne_M 

sorry, ik dacht dat dit al gekoppeld was. Ik heb de gegevens aangepast!

Alvast dank voor je hulp!

Joy


Bedankt @HoWiJo!

Ik zie niet direct iets geks terug, zou je de APN eens in willen stellen op ‘portalmmm.nl’? Als dat geen verschil maakt:

Zijn er meer mensen in je reisgezelschap met KPN en hebben die wél een goede verbinding? Zo ja, zou je dan jouw simkaart in een ander toestel willen testen? Op die manier kunnen we uitsluiten of er iets niet helemaal goed gaat in je toestel zelf 🙂


Hi @Maja_ 

Die nieuwe APN settings blijken te werken! Dank voor je hulp!