Skip to main content

Onlangs was ik twee weken in een land buiten de EU. Onmiddellijk na aankomst kocht ik een lokale simkaart en activeerde deze. Mijn KPN kaart ik in de telefoon zitten en volgens de verkoper was die ge-deactiveerd. In de instellingen stond die als SIM1 ook uit.

Ondanks dat heb ik 25 euro kosten van internetgebruik in het buitenland op mijn factuur. Op diverse dagen heeft mijn KPN simkaart contact gemaakt. Weet iemand hoe dat kan?

Hallo @Looaooe ,

Dan heeft er toch internetverbruik plaatsgevonden. Kennelijk heeft de lokale verkoper die deactivatie niet op de juiste manier uitgevoerd.  Beter was geweest om jouw KPN-simkaartje helemaal uit de telefoon te halen. Weet je dat weer voor de volgende keer.   


Hallo @Looaooe het kan natuurlijk ook zijn, dat toen je buiten de EU was en nog geen lokale simkaart in gebruik had, je met je eigen simkaart al kosten hebt gemaakt.

CC: @Noordzee 

 


Die kans is er zeker @JanD , maar ze schrijft "op diverse dagen" : 

 

j Op diverse dagen heeft mijn KPN simkaart contact gemaakt. Weet iemand hoe dat kan?

 


Hallo @Looaooe ,

Dan heeft er toch internetverbruik plaatsgevonden. Kennelijk heeft de lokale verkoper die deactivatie niet op de juiste manier uitgevoerd.  Beter was geweest om jouw KPN-simkaartje helemaal uit de telefoon te halen. Weet je dat weer voor de volgende keer.   

Dat zal ik zeker doen. Bedankt 


 Beter was geweest om jouw KPN-simkaartje helemaal uit de telefoon te halen. 

Maar ja. Raak zo'n pietepeuterig dingetje dan maar eens niet kwijt…….