Skip to main content

Ik wil regelmatig mijn vrienden Joinen in meerdere spellen in Roblox in de trein maar het werkt niet soms dan laad niets en dan zegt die faild to connect en soms dan zie ik gewoon alleen de lucht van het spel en voor de rest laad niets in ookal watcht ik 15 min vrienden van mij uit bijvoorbeeld Duitsland en Zweden kunnen dit wel gewoon op 4g internet ik heb zelfs op 5g geprobeerd maar werkt ook niet enige oplossing voor dit zodat ik het wel kan?

Dat is gewoon slecht bereik. Jammer maar niks aan te doen.


@Dig4tal dat weet ik niet zeker want ik zie wel gewoon volledig 5g bereik 


Reset je netwerkinstellingen eens op je telefoon

 


@JustMatthew 

Werkt het wel als je niet met de trein reist en op 4G/5G zit?


In de trein heb je een best hoge ping, omdat je telefoon steeds naar een andere zendmast moet schakelen en de afstand tussen de telefoon en de zendmast steeds groter wordt.

En in tunnels is het helemaal een drama.


@AriënC het is ook als ik op school in de pauzes het probeer beetje laate reactie maar het is eigenlijk Overall ook als ik gewoon ergens even op iemand moet wachten en bijvoorbeeld mij verveel probeer ik het ff


@AriënC het is ook als ik op school in de pauzes het probeer beetje laate reactie maar het is eigenlijk Overall ook als ik gewoon ergens even op iemand moet wachten en bijvoorbeeld mij verveel probeer ik het ff

Daarom is een beabeld netwerk of wifi gewoon beter.
Gamen op 2/3/4/5G is gewoon zinloos, hoewel het op 5G al beter zou moeten gaan. Maar het geeft geen zekerheid.


@AriënC nog hartstikke bedankt voor de tijd dan is het helaas niet andersÂ