Skip to main content

Waarom kan ik het saldo van de MB's niet meer zien in de app van de verschillende abonnementen??? 

Ik heb dezelfde ervaring sindsdien de app is veranderd een aantal maanden geleden.  Ik heb al eens de vraag gesteld,  maar kpn weet hier niets over te zeggen. Ik open nu altijd mijn kpn via de browser en niet via de app, dan gaat het goed.


Hallo @kevster en @Aysa! Welkom hier. Het zou zichtbaar moeten zijn. Zien jullie het verbruik wel in browserversie van MijnKPN
Als je daar wel MB verbruik kunt zien, dan adviseer ik jullie om de app te updaten (mocht dit mogelijke zijn) of opnieuw te installeren. 


Ook ik heb sinds kort dat ik het saldo van de MB's niet meer kan zien in de app. Sterker nog, het is mijn app maar mijn vrouw staat als eerste genoemd en daar is het saldo wel zichtbaar in mijn app. Hoe kan dat?

Ik wil dat het bij ieder nummer zichtbaar is.


Hoi @Olav73! Je verbruik zou gewoon zichtbaar moeten zijn als je op jouw 06-nummer klikt. Als je naar het mobiele abonnement gaat, dan staat onder je persoons- en betaalgegevens een kleine blauwe zin "dit mobiele abonnement uitlichten op overzicht” (zie afbeelding hieronder). Klik hierop. Het kan even duren tot jouw 06-nummer is uitgelicht. 
Wil je dit eens proberen? Als het goed is blijft je verbruik zichtbaar in de app! Ook als jouw 06-nummer niet ‘uitgelicht’ is.