Skip to main content

Wij hebben een combinatieabonnement voor telefoon en internet. Enige tijd geleden namen we een smartphone voor mijn vrouw en een abonnement bij kpn omdat we dan korting zouden krijgen omdat we al klant waren. We zouden 10 euro per maand gaan betalen. Helaas betalen we 15 euro per maand. Extreem veel dus. Waar zit de fout? Zijn we verkeerd voorgelicht of heeft kpn niet gezien dat we al een abonnement hadden? Hoe komt dit goed?

Hoi @stekkker. Welkom op het KPN Forum. Ik zoek graag voor je uit wat het bedrag is dat je maandelijks moet gaan betalen voor het mobiele abonnement. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobielnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Het mobiele nummer mag je achterlaten in het “Persoonlijk opmerkingen” veld. Ik hoor graag van je!


ik heb zoveel mogelijk mijn gegevens ingevuld.  ik ben nog niet goed “thuis" in deze omgeving.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het gelijk voor je uitgezocht. Jouw diensten waren nog niet aangemeld voor de Hussel voordelen. Ik heb dit zojuist alsnog gedaan. Dit betekent dat je vanaf nu een korting krijgt van €5,- p/mnd.:blush:  


Wie had mij aan moeten melden voor de Hussel-voordelen? Volgens de telefoonwinkel zou dat automatisch gebeuren, omdat de abonnementen op één adres door kpn zouden worden gecombineerd. Is die combi niet achteraf alsnog mogelijk?


Het aanmelden voor de Hussel voordelen gebeurd vaak al tijdens het bestellen van Hussel mobiel. Het lijkt er op dat dit niet is gebeurd. Je ontvangt zo een privébericht. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder!