Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb momenteel meerdere contracten/klantnummers op mijn naam staan en krijg derhalve ook meerdere rekeningen per maand. Is het mogelijk om deze samen te voegen tot 1 contract?

 

Met vriendelijke groet Joris Arts

Hallo @Joris82 , voor ieder abo, thuis of mobiel heb je een eigen klantnummer en krijg je voor iedere dienst aparte facturen, dan kan niet anders bij KPN.

 


Hallo Jan,

 

Bedankt voor je reactie. Iets klopt niet helemaal in je verhaal. Ik heb 1 thuis abonnement en 4 mobiel abonnementen. Ik krijg nu 2 mobiel abonnementen onder 1 klantnummer binnen en de rest los (in totaal dus 4 klantnummers. Kun je dit verklaren?


Hallo Jan,

 

Bedankt voor je reactie. Iets klopt niet helemaal in je verhaal. Ik heb 1 thuis abonnement en 4 mobiel abonnementen. Ik krijg nu 2 mobiel abonnementen onder 1 klantnummer binnen en de rest los (in totaal dus 4 klantnummers. Kun je dit verklaren?

Hallo @Joris82 , dat kan ik niet, maar KPN wèl.:relaxed:


Welkom op het forum @Joris82. Alle mobiele abonnementen kunnen worden samengevoegd tot 1 factuur. Alle 06 nummers krigjen dan hetzelfde klantnummer. Om dat mogelijk te maken is het wel van belang dat de contractant van alle vier de nummer exact gelijk is aan elkaar. Is dat het geval dan kan alles worden samengevoegd. 

Let op: 
Aansluitingen met toestelkrediet kunnen niet worden verplaatst naar een ander klantnummer. Reden hiervoor is dat de klant voor het toestelkrediet een contract heeft afgesloten met KPN Finance BV.
Als het toestelkrediet naar een ander klantnummer zou overgaan, betekent dit dat het afgesloten contract formeel niet meer juist is. Wil je toch abonnementen met lopende toestelkredieten samenvoegen? Dan dient eerst het resterend toestelkrediet te worden afgelost


Goed om te horen @Jeroen_dB, dan kunt u mij vast vertellen hoe ik hierover in contact kan komen met KPN. Wat is is de beste manier om een en ander geregeld te krijgen?

 


Je kunt hiervoor bellen met de klantenservice via het gratis nummer 0800-0402. De klantenservice kan vervolgens het ingang zetten.