Skip to main content

eind november vorig jaar hebben wij een samsung flip 4 ( bijna Euro 900,-) gekocht in de kpn winkel ; deze ging 2 weken geleden niet meer goed open.

We hebben het toestel ingeleverd bij dezelfde kpn winkel en nu krijgen we een melding dat er val/stootschade plaats zou hebben gevonden en dus Euro 490,05 moeten betalen.

we hebben het apparaat absoluut niet laten vallen en we hebben het toestel normaal gebruikt ( extra hoesje ervoor gekocht).

gelukkig hebben we vantevoren een filmpje gemaakt van het toestel waar je kunt zien dat er geen enkele beschadiging heeft plaats gevonden.

zowel in de winkel als per telefoon komen we niets verder bij de KPN.

dit frustreert bijzonder.

Dit kan toch niet KPN ?

dit is toch garantie?

en svp KPN laat ons eens met iemand spreken  die begrijpt wat er speelt( filmpje zegt alles alleen hoe moet ik dat opsturen ? / email sturen kan niet meer naar de KPN in dit digitale tijdperk).

ik hoop in contact te komen met iemand van de KPN

 

Goedemiddag @Marcel1958 en welkom hier op ons forum!

Het enige wat ik in deze situatie nog kan bedenken, is om hier een klacht over in te dienen. Je kunt via deze link een klacht indienen en dan zal een klachtenbehandelaar binnen 10 werkdagen hierover contact met je opnemen. Via het forum kan ik hier helaas niks in betekenen voor je, het spijt me. Bij schade aan een toestel is een winkel altijd het eerste aanspreekpunt omdat zij het toestel ter plekke ook kunnen controleren. Via het forum gaat dat natuurlijk niet dus inhoudelijk kan en durf ik hier niks over te zeggen. Daarom dus de tip om een klacht in te dienen.Â