Skip to main content

mijn A52s nog geen maand in bezit en de laatste dagen valt de verbinding van wifi gewoon helemaal weg ( dat wifi icoontje boven in het scherm verdwijnt dan ook....

ik heb de telefoon het netwerk laten vergeten om vervolgens weer aan te melden maar nu krijg ik steeds de melding dat het wachtwoord niet klopt,

ik dacht ik ben toch niet gek dus ik heb een oude telefoon gepakt, wifi aan, wachtwoord ingevuld en hoppaa daar word ik gewoon verbonden met het de modem,

ik check check dubbelcheck het wachtwoord maar de A52s geeft gewoon steeds aan dat het wachtwoord niet klopt.


is dit een software dingetje ofzo of een hardware ding?

 

 

 

 

 

 

ondertussen het volgende gedaan,


terug naar fabrieksinstellingen ( geen succes )

netwerk reset + daarna telefoon uit + ondertussen modem 2 minuten van het stroom gehad ( geen succes )


zo terug naar de winkel en dan zoeken hun het maar uit,

nog geen maand oud, waardeloos weer 

Hoi @Richard Janse . Heb je ook nog geprobeerd om met die telefoon op een ander wifi netwerk in te loggen?

Welk type experiabox heb je trouwens thuis staan?


Beste,

Ik heb exact hetzelfde probleem, de rest heeft wel internet thuis, mijn laptop bijvoorbeeld ook. Er verschijnt bij mij na 1 minuut verbonden te zijn een uitroepteken in het wifi teken en dan staat er verbonden zonder internet. Heb het ww al opnieuw ingevoerd etc maar niks werkt. Ik kan op een ander netwerk wel inloggen en dan werkt het vlekkeloos, ondersteunt kpn een a52 model dan niet? Ik heb een kpn box 10. Ik hoor graag van u.

Vriendelijke groeten,

Lisa


Beste,

Ik heb exact hetzelfde probleem, de rest heeft wel internet thuis, mijn laptop bijvoorbeeld ook. Er verschijnt bij mij na 1 minuut verbonden te zijn een uitroepteken in het wifi teken en dan staat er verbonden zonder internet. Heb het ww al opnieuw ingevoerd etc maar niks werkt. Ik kan op een ander netwerk wel inloggen en dan werkt het vlekkeloos, ondersteunt kpn een a52 model dan niet? Ik heb een kpn box 10. Ik hoor graag van u.

Vriendelijke groeten,

Lisa

 

 

kijk even in je modem of het wachtwoord van 2.4 en 5Ghz het zelfde zijn….


Beste,

Vriendelijk bedankt voor je reactie! Met mijn wachtwoord heb ik geen probleem, die klopt en hij verbindt. Het probleem is dat om de 2 min er staat "verbonden zonder internet"

 

Mvg,

Lisa


Beste,

Vriendelijk bedankt voor je reactie! Met mijn wachtwoord heb ik geen probleem, die klopt en hij verbindt. Het probleem is dat om de 2 min er staat "verbonden zonder internet"

 

Mvg,

Lisa

dat was bij mij ook steeds,    toen bleek ik 2 aparte wachtwoorden te hebben vandaar….


Beste,

Vriendelijk bedankt voor je reactie! Met mijn wachtwoord heb ik geen probleem, die klopt en hij verbindt. Het probleem is dat om de 2 min er staat "verbonden zonder internet"

 

Mvg,

Lisa

dat was bij mij ook steeds,    toen bleek ik 2 aparte wachtwoorden te hebben vandaar….

ik heb precies het zelfde probleem  . word vriendelijk geholpen door kpn 2 uur aan de telefoon maar geen oplossing diverse keren gereset. samsung a52 doet het even op wifi en schakelt dan over op internet. alle mogelijke combinaties uitgeprobeerd

Schakel de wifi versterkers uit dan pakt hij het signaal weer op van de v10 box als je in de buurt bent 

en werk wifi weer prima

signalen  uit de versterkers zijn prima  maar de a52  en andere apparatuur kunnen er op de een of andere manier niet mee overweg zoals sommige andere apparaten  mobi en tablet  v samsung   sm j530f  en galaxy sm t510  zelfde probleem . bij beschikbare netwerken komt hij op volle sterkte met de versterker naam  met slotje ipv de routernaam en zegt dan wachtwoord klopt niet

kortom  zit dit nu bij samsung of kpn.

bij samsung zeggen ze dat ik bij de kpn moet wezen.

wie lost dit op ???


het komt wel vaker voor bij apparaten dat als het mobiele internet signaal sterker is dan het wifi signaal dat de telefoon dan automatisch kiest voor het sterkste signaal,

 

mobiele internet uitzetten kan in dit geval dan helpen….


het komt wel vaker voor bij apparaten dat als het mobiele internet signaal sterker is dan het wifi signaal dat de telefoon dan automatisch kiest voor het sterkste signaal,

 

mobiele internet uitzetten kan in dit geval dan helpen….

Inmiddels is het 9 maanden na mijn laatste post die ik helaas weer heb moeten bezoeken. Ik heb reeds hetzelfde probleem. Ik zal dit eens proberen, hopelijk dat het helpt. Verder heb ik alle voornoemde mogelijke oplossingen al geprobeerd.


het komt wel vaker voor bij apparaten dat als het mobiele internet signaal sterker is dan het wifi signaal dat de telefoon dan automatisch kiest voor het sterkste signaal,

 

mobiele internet uitzetten kan in dit geval dan helpen….

Inmiddels is het 9 maanden na mijn laatste post die ik helaas weer heb moeten bezoeken. Ik heb reeds hetzelfde probleem. Ik zal dit eens proberen, hopelijk dat het helpt. Verder heb ik alle voornoemde mogelijke oplossingen al geprobeerd.

Helaas werkt dit ook niet. Heeft er iemand suggesties die nog niet eerder zijn gedaan op het forum? Ik zou het erg waarderen.


@Lisa20 : Maar hoe gaat het als je bij iemand anders op de wifi zit? Gebeurt er dan hetzelfde?
 


@Lisa20 : Maar hoe gaat het als je bij iemand anders op de wifi zit? Gebeurt er dan hetzelfde?
 

Dag Erwin,

Dank voor jouw reactie. Ja dan gebeurd het hetzelfde, maakt niet met welke wifi ik verbind!

 


Dan is het écht jouw mobieltje! Misschien ter reparatie/onderzoek aanbieden in een winkel?