Skip to main content

Beste,

Ik heb 27 nov een Samsung s21 256g besteld deze zou 10 december binnen zijn. Ok daar kan ik wel opwachten. Heb recht op 100 euro cash back en kan registreren tot 10 januari 2022. Maar nu was die datum opgeschoven naar 17 dec ok dat kan ook nog. Maar nu zag ik op jullie site 31 december staan. Ja sorry hoor. Heb duidelijk gevraagd dat we gebruik konden maken van de cash back. Ja mevrouw dat is geen probleem 10 dec krijgt u u telefoon misschien zelfs eerder. Dus niet wil wel graag mijn 100 euro hebben. Dus KPN wat gaan jullie eraan doen?

Hallo @Chantallb ,

Je kunt de status in Mijn Bestelling volgen. Daar kan je inloggen met het bestelnummer en je postcode. 

 

De 100 euro Cashback-actie loopt via Samsung, niet via KPN. Je hebt nog t/m 10 januari 2022 de tijd om de registratie te doen :

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=7G5HTHY2YMBRV

Dus je hebt nog zo'n 3,5 week de tijd om gebruik te make van deze actie. Gaat vast goed komen!  

 


@Chantallb Wat op de site staat gaat op voor nieuwe bestellingen en niet voor al gedane bestellingen. We hebben afgelopen week een batch toestellen ontvangen. In de week 52 ontvangen we weer een batch. Vermoed dat jouw telefoon bij de huidige batch zit en dat jij je toestel een dezer dagen ontvangt.Â