Skip to main content

Goededag,

 

Ik heb een aantal dagen geleden een mijn ckntract laten openbreken en dus een nieuwe telefoon besteld. Service was geweldig en duidelijk. Mijn dingetje is... Mij is toen aan de telefoon verteld dat de telefoon die ik wilde (S21 5g 265GB Phantom Gray) op ruime voorraad was. Ik een bevestigingsmail nog dat zelfde uur binnen en ik dus blij en in afwachting. Nou krijg ik die zelfde avond een SMS met "Sorry, maar uw telefoon is helaas niet op voorraad. Wij laten u zo spoedig weten wanneer dit weer het geval is en zullen u dan de telefoon opsturen. Mijn telefoon zou dus in week 1 binnenkomen. Hoelanf duurt dit gemiddeld? Wegens de chipcrisis kan dit volgens meerdere bedrijven dus oprecht maanden duren. Ook heb ik de telefoon besteld in de tijd van de gratis t.w.v. €150 galaxy buds besteld. Stel de telefoon komt pas over 3 weken binnen, kan ik dan met dit IMEI nummer nogsteeds de buds aanvragen of ben ik dan te laat?

 

Alvast bedankt en beste wensen,

KB

Hallo @KB036 ,

In onderstaand (vergelijkbaar) topic heeft moderator @Shyrin_ geschreven dat de besteldatum leidend is : 

Bij je contract zit in de bijlage een aankoopbewijs en op het aankoopbewijs staat een factuurdatum: de datum waarop je de bestelling geplaatst hebt. Als je een kopie van het contract nodig hebt, kun je deze via onze klantenservice opvragen:

bron : 

 

 

 

. Stel de telefoon komt pas over 3 weken binnen, kan ik dan met dit IMEI nummer nogsteeds de buds aanvragen of ben ik dan te laat?

 

Volgens de actievoorwaarden heb je nog t/m uiterlijk 21 februari 2022 de tijd om de aanvraag in te dienen.  Dus je hebt nog wel even de tijd……

 

Samsung S21 Plus, S21 Ultra en Samsung Z Flip3 nu met Galaxy Buds2 t.w.v. €149,-

Bestel tussen 30 november en 2 januari 23.59 uur de Samsung Galaxy S21 Plus, S21 Ultra of Samsung Z Flip3 met het abonnement dat bij jou past en krijg: Galaxy Buds2 t.w.v. €149,-.

Claim jouw headset uiterlijk 21 februari via deze link. Hier vind je tevens de actievoorwaarden.

 

Voor de duidelijkheid, het is geen actie van KPN, maar van Samsung 

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=QHU5REUCQZ5NZ


Ah, bedankt. Dit geld alleen voor de plus en ultra? Op de site ook de normale en op Samsung ook


Deze promotie is alleen geldig indien je de Galaxy S21, S21+, S21 Ultra 5G of Z Flip3 5G hebt gekocht bij een van de deelnemende winkels in Nederland. Een lijst met deelnemende winkels is te vinden op de promotiepagina via www.samsung.com/nl/promo. Samsung is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de deelnemende modellen bij de deelnemende winkels.

Volgens kpn.com ook voor de gewone S21 : 

Samsung

Galaxy S21 5G Dual-SIM

Nu met Buds2 t.w.v. € 149,-https://www.kpn.com/shop/mobiel/telefoons/?merk=Samsung&meestverkocht=ASC


Ah oke. Daar geen problemen mee denk ik. Nog 1 dingetje. Ik heb afgesproken aan de telefoon om €40 per maand te betalen. En dus voor een deel de telefoon af te betalen. Hier kreeg ik dus de mail van. Later kreeg ik een mail met dat de telefoon niet op voorraad was en toen stond er ineens €47 per maand in MijnBestelling waar het verloop kan volgen. Hoe kom ik erachter wat nou het juiste is. Ik heb speicifiek gezegt €40 euro dus dat het op 2 verschillende plekken 2 verschillende bedragen aan geeft is voor mij ook raar


In de bestelling (overeenkomst) staat altijd de bruto prijs, dus zonder de KPN-Husselkorting. De reden hiervoor is dat je die korting alleen krijgt zolang je aan de voorwaarden voldoet.  


Ojaaa. Stom. Het werd me nog meerdere keren nadrukkelijk gemeld haha. Alsnog bedankt!