Skip to main content

Zodra ik mijn nieuwe S22+ voor het eerst aanzet kan ik een taal instellen, maar daarna wordt er om een QR-code gevraagd. Verder kan ik niks. De telefoon kan ik niet instellen of gebruiken. Uit- en aanschakelen heeft geen effect. Elders op internet lees ik dat de telefoon nog in Enterprise enrollment mode zit. Een oplossing heb ik niet kunnen vinden.

Wie kan mij helpen dit gloednieuwe toestel te kunnen gebruiken??

Even de handleiding raadplegen of online de helpdesk va Samsung.

 


Hallo @Martijn567, ik kan me goed voorstellen dat je graag jouw nieuwe toestel wil gaan gebruiken. Als ik op het Samsung forum kijk, zie ik dat het opnieuw opstarten de oplossing bied. Hoop dat de factory reset ook bij jou de oplossing is, zodat je jouw toestel kunt gaan gebruiken. 


Ik ben er achter gekomen hoe de normale instelprocedure gestart kan worden. Het was de bedoeling om bij het Welkom scherm dat verschijnt na het opstarten dat er op de blauwe  'start' knop wordt gedrukt. Aangezien dit in allerlei (vreemde) talen werd getoond was het mij niet duidelijk dat ik dat moest doen. 

Als je dat niet doet dan start na een aantal tikken op het scherm de Enterprise Enrolment mode waar je als particulier dus helemaal niks mee kan. 

Samsung had dit wat duidelijker kunnen maken voor anderstalige markten!