Skip to main content

Ik heb 9 mei een nieuwe telefoon, de Samsung Galaxy S23 FE besteld via de site van KPN.

11 mei heb ik de telefoon ontvangen en inmiddels ook al betaald zoals afgesproken.

Na geprobeerd te hebben kom ik tot de conclusie dat deze telefoon mij niet bevalt.

Kan ik de telefoon, dus na gebruik, alsnog retourneren en zo ja moet ik die in de fabrieksinstelling weer terug zetten?

Graag uw reactie.

Mvg. Mevr. H.Hendriks

Hallo @H. Kruijsboom ,

Je kunt de telefoon binnen veertien dagen na de aankoop retourneren.

Neem voor retourneren of omruilen telefonisch contact met KPN op via 0800-0402 (gratis).

Het is een goed idee om de fabrieksinstellingen weer terug te zetten, want dan zijn jouw gegevens gewist. 

https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/kz-ser-terugsturen/ser-terugsturen-kpncom-uitleg

 

Heb je een mobiel toestel op kpn.com gekocht?


En wil je het toestel terugsturen of omruilen?
Dat kan binnen veertien kalenderdagen na ontvangst. Gebruik hiervoor het retourformulier dat je bij je pakket hebt ontvangen. 

Wanneer gaan de veertien dagen bedenktijd in? 

De termijn van veertien dagen begint te lopen bij:

  • Een consumentenkoop: de dag waarop je het (laatste) product hebt gekregen. Een overeenkomst die zowel om een consumentenkoop als om het uitvoeren van diensten gaat (bijvoorbeeld een mobiel abonnement met toestel): de dag waarop je het (laatst) gekochte product hebt ontvangen.

 

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Heb je online besteld? Dan stort KPN je geld enkele werkdagen nadat zij het product hebben ontvangen terug. Je kunt je retourzending volgen via een Track & Trace code. Deze kun je opvragen bij PostNL.

 

  •  

 


Reageer