Skip to main content

Ik mocht mijn abonnement verlengen en heb dat gedaan.

Mijn oude abonnement liep nog door, maar had de samsung s21 al wel.

Met mijn oude abonnement 4g 50 gb onbeperkt bellen ervaarde ik geen problemen met de s21 of netwerk van kpn.

Toen mijn nieuwe abonnement inging 5g onbeperkt internet en onbeperkt bellen begonnen de problemen.

Daar waar ik eerder vol berijk had heb ik nu slecht berijk zowel bellen als mobiel internet.

Opzich vreemd aangezien ik eerder met het zelfde toestel wel goed berijk had.

Zelfs in de stad Groningen slecht berijk.

5g functie uitgezet en op 4g gezet op advies van kpn klanten service maar werd er niet beter van.

Toen een nieuwe simkaart gekregen omdat het probleem hier ook nog kon zitten maar ook dit helpt niet.

Telefoon gereset en alles up to date maar ook dit helpt niet.

Resent in spanje geweest en opmerkelijk vond ik dat daar alles wel naar behoren werkt.

Samsung klantenservice ook nog gebeld maar hier word ik iedere keer afgewimpeld.

Ik begin inmiddels wat gefrustreerde te raken aangezien ik zakelijk en prive afhankelijk ben van mijn mobiel.

Ik hoop dat er op korte termijn een oplossing mag komen want het duurt nu wel erg lang.

Vervelend dat jij ook problemen ervaart met de S21.

Er zijn veel klachten dat een S21 het via 4G heel slecht doet. Maar via 5G juist wel.

Dat je nieuwe abo 5G ondersteunt wil nog (lang) niet zeggen dat je overal ook 5G hebt, maar juist meestal nog 4G. 5G is nog lang niet landelijk dekkend.

Er is een hele rits topics over problemen met de S21.

En in dit volgende topic heb ik er nog een aantal gelinkt.

 


Hoi @Vinnyolsen, helaas ben je niet de enige. Heb je de andere topics doorgelezen? Ben je er wijzer uit geworden?