Skip to main content

De Samsung S22 ultra gekocht op 09-02-2022 , Geleverd 18-02-2022 hulde aan Kpn.

Na het aanleveren van alle documenten van Kpn aan Samsung voor het registreren van de telefoon gaat het helemaal mis.

Inmiddels al twee weken bezig maar niks is goed wat ik aanlevert van Kpn documenten.

Het idee ontstaat dat ik de gratis buds niet zal ontvangen van Samsung, ze willen eigenlijk niet echt meewerken?

Er moet toch een mogelijkheid zijn dat Kpn met Samsung met elkaar dit oplossen?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Bresjes1999, gaaf dat je de nieuwe Samsung Galaxy S22 Ultra hebt gekozen en ontvangen! Het is een mooi toestel als je het mij vraagt :)

Logisch dat je ook gebruik wilt maken van de promo van Samsung, om de gratis Galaxy Buds te ontvangen. Dit is een actie die vanuit Samsung loopt. Ik lees dat je er al mee bezig bent geweest. Je kunt je bij Samsung registreren om de gratis Galaxy Buds te ontvangen. Als je er toch niet uit komt of vragen over hebt, raad ik je aan om contact met Samsung op te nemen. Ik hoop dat je ook de Buds snel in huis hebt!


Beste Alexandra, ik hen alles wat ik van kpn heb gekregen opgestuurd en niks is goed.

Kpn is zelfs verbaasd over de reactie van Samsung. 


@Bresjes1999 Dat is niet fijn. Je wilt natuurlijk gewoon die gratis Buds ontvangen.

Wij kunnen je vanuit KPN op weg helpen met de juiste gegevens, maar de actie is niet van KPN. De actie is van Samsung. Ik zou graag willen, maar daardoor kan ik het niet voor je regelen of oplossen. Samsung stuurt je na controle van je gegevens de gratis Galaxy Buds op. Daarom raad ik je aan om contact met Samsung op te nemen. De klantenservice van Samsung kijkt dan samen met jou na waar het mis loopt, zodat je de gratis Buds alsnog ontvangt.