Skip to main content
Beantwoord

Samsung S22 is bij KPN goedkoper dan bij Samsung zelf, klopt dat wel?

• February 9, 2022
  • 3 reacties
  • 113 keer bekeken

Hoi KPN,

Ik wil graag mijn abonnement verlengen met het nieuwe toestel s22 plus en zie dat de abonnement kosten daarvan 18 euro per maand is en de toestelprijs is 944 euro...terwijl dit op Samsung.nl 1099 is...hoe is dit mogelijk? Zijn jullie gewoon lief tegen jullie klanten hihi? 

Beste antwoord door PeterG

Klopt. Dat is de verkoop prijs in combinatie met nemen abonnement. Verlenging dus, dan neem je namelijk een nieuw abonnement. 

Verder is de prijs bij Samsung adviesprijs bij losse verkoop. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • February 10, 2022

Klopt. Dat is de verkoop prijs in combinatie met nemen abonnement. Verlenging dus, dan neem je namelijk een nieuw abonnement. 

Verder is de prijs bij Samsung adviesprijs bij losse verkoop. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 10, 2022

Hoi en bedankt voor je reactie. Echter is de adviesprijs toch echt hoger bij Samsung. Ongeveer 100 euro. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 10, 2022

Echter is de adviesprijs toch echt hoger bij Samsung.

Dat bedoel ik dus ook. Bovendien is de prijs bij kpn inclusief de korting bij het nemen van een nieuw abonnement (dat doe je ook met verlengen). Vandaar dus goedkoper bij kpn.

Koop je het toestel bij kpn los, dus zonder abo/verlenging, dan is ie € 90 meer dan de site vermeld.