Skip to main content

wanneer word de S22 ultra uitgeleverd de cashback €50 moet je voor 24 februari bij Samsung aanvragen en ik zag ergens voorbij komen dat de S22 ultra ongeveer 25 februari word geleverd klopt dit.

Ik heb gisteren de pre order geplaatst bij KPN

 

ik hoor het graag vast bedankt

Hallo @Sikke1 

Wanneer de S22 geleverd wordt is bij iedere pre-order een terugkerend issue. Pas zodra de telefoons door Samsung in voldoende aantallen worden uitgeleverd kan KPN op volgorde van bestellen gaan leveren.

Welke cashback bedoel je? Samsung heeft voor de S22 maar één promotie, 

Ontvang Galaxy Buds Pro Black bij (pre-)order van de Galaxy S22, S22+ of S22 Ultra

van 09-02-2022 t/m 10-03-2022

zie: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=74PM7732SY633

Registreer je product daar van 25-2-2022 t/m 21-04-2022


Hoe jij je cadeaus kunt aanvragen:

Bestel jij een nieuwe Samsung Galaxy S22, S22+ of S22 Ultra? Dan krijg je de Galaxy Buds Pro cadeau t.w.v. 229,-! Deze actie geldt t/m 10 maart 2022.

En bestel je jouw nieuwe Samsung smartphone met een geheugen van 256GB of hoger? Dan krijg je 50,- cashback met jouw code! Deze actie geldt t/m 24 februari 2022 en is geldig bovenop de Galaxy Buds Pro die je al cadeau krijgt.


Galaxy Buds Pro

 

 

Galaxy Buds Pro

 

 

Vraag via onderstaande knop jouw Galaxy Buds Pro aan en ervaar de ruimtelijke audio-technologie van Samsung.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       

 

Cashback

 

 

Cashback

 

 

Pre-order jouw nieuwe Samsung Galaxy met 256GB of 512GB en krijg 50,- cashback. Gebruik je code ***.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       

Bronvermelding? Waar staat dat?

Acties zijn op basis van aanschaf (pre-order) datum, dus als dit voor jouw toestel van toepassing is kan je hier ook aanspraak op maken. Aan de bovenstaande datums te zien loopt de pre-order t/m 24 februari. Daarna begint (voorzichtig….) de uitlevering.


Hoi @Sikke1 aan jouw tweede plaatje te zien, lijkt de cashback een KPN actie te zijn. Bij Samsung vind ik alleen de gratis Galaxy Buds.

PAS OP: haal de code weg, die is privé en die moet je dus niet hier delen !!


RBxx klopt want Samsung weet van niets heb net een chat gehad me hun, ik zie dat het op de website van KPN er ook niet meer staat maar ik heb de mail nog waar het wel word aangeboden hoe gaan we daar mee om .

Samsung Galaxy S22 pre-order promoties | KPN

als ik op registreren klik dan kom ik in een heel andere promotie bij samsung


Hoi @Sikke1 , ik ben forumlid en klant net zoals jij. Voor verdere vragen moet je bij een KPN medewerker zijn die hier later reageert. Je kan ook (sneller) met je vragen bellen met 0800-0402.


Top iedergeval tot zover bedankt


Hallo @Sikke1 , inmiddels is er door de moderators ook een centraal topic aangemaakt met informatie over pre-order, levertijden en specificaties van de Samsung Galaxy S22.

 


Sikke heeft wel gelijk want ik heb t ook zien staan.

Kpn moet het hebben verwijderd ofzo


@KPNForumuser628 @Sikke1 Lukt het via deze link?

Het lijkt toch via de Samsung promo site te lopen.

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=N25KXUBAFMKCZ

  1. Pre-registreer je van 1 februari 2022 tot en met 8 februari 2022 via een van de geselecteerde dealers.
  2. Pre-order een deelnemend model Galaxy S22 series bij de geselecteerde dealer van 9 februari 2022 tot en met 24 februari 2022.
  3. Vul het registratieformulier in met de pre-registratiecode en de overige benodigde informatie en profiteer van jouw voordeel.

Goedemiddag,

 

ik lees nu continue dat ik de cashback van KPN slechts terug kan krijgen, wanneer ik dit uiterlijk 24 februari doe. Ik heb de Ultra direct op 9 februari besteld, heb ook een code, maar bij het invullen van de cashback-info (via dus de site van KPN die je doorlinkt naar de Samsung-pagina), die ik ook een IMEI-code en EAN-code in te vullen. Die krijg je dus pas NA 24 februari (staat immers op de verpakking van de uit te leveren toestellen), terwijl dit ingevuld dient te worden VÓÓR 25 februari. Is dit een kat in de zak??


Ik heb bericht gehad de telefoon word vandaag bezorgd ben benieuwd


Ik heb zojuist met medewerker gesproken.

Geeft aan dat je dit ook na de 24e nog kan doorgeven.

 

 


Ik heb mijn S22 ultra die ik via KPN besteld heb inmiddels binnen. Naar cashback site gegaan om info in te vullen. Er zit echter geen sticker met EAN op telefoon. IMEI staat wel separaat in de brief. Hoe nu verder, want Samsung vraagt om ean nummer. Graag hulp.


Hallo @Menzodmk , de gevraagde informatie staat op een sticker aan de buitenzijde van het doosje waar de telefoon in zit. Je moet daar ook een foto van maken en die uploaden.


Goedemorgen, 

 

Kan iemand mij uitleggen waar ik de pre registratiecode kan vinden?

 

Al die vragen bij samsung om gek van te worden

 

Alvast bedankt.

 

Gr cynthia


Goedemorgen, 

 

Kan iemand mij uitleggen waar ik de pre registratiecode kan vinden?

 

Al die vragen bij samsung om gek van te worden

 

Alvast bedankt.

 

Gr cynthia

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=N25KXUBAFMKCZ

KPN0902RB


Hallo @Menzodmk , de gevraagde informatie staat op een sticker aan de buitenzijde van het doosje waar de telefoon in zit. Je moet daar ook een foto van maken en die uploaden.

klopt ik zag het eerste instantie ook niet aan de kopse kant van het doosje staat een sticker (zwart van kleur)


 

 

Bedankt Sikke1.

 

gr cynthia


Dus.....niemand weet iets meer over de 50 euro cashback...:thinking:

 


Dus.....niemand weet iets meer over de 50 euro cashback...:thinking:

 

Doordat KPN dit niet goed gecommuniceerd heeft zullen de meesten van ons geen 50 euro terug krijgen. We hadden bij Samsung een pre-registratie moeten doen tussen 1 februari en 8 februari.
Dan kreeg  je een een email met daarin een unieke code.
Bij registratie cashback wordt ook om deze email gevraagd. En die heeft dus kennelijk niemand.
Er zijn mensen die aangegeven hebben dat KPN zelfs gezegd heeft dat ze moeten wachten tot 9 februari.
Als iemand die email wel heeft hoor ik het graag. Staat die op naam ? Of een algemene mail die te kopiëren is.


Goedemorgen, 

 

Kan iemand mij uitleggen waar ik de pre registratiecode kan vinden?

 

Al die vragen bij samsung om gek van te worden

 

Alvast bedankt.

 

Gr cynthia

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=N25KXUBAFMKCZ

KPN0902RB

Dit kon ik ook nergens vinden dank U


Goedemorgen, 

 

Kan iemand mij uitleggen waar ik de pre registratiecode kan vinden?

 

Al die vragen bij samsung om gek van te worden

 

Alvast bedankt.

 

Gr cynthia

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=N25KXUBAFMKCZ

KPN0902RB

Dit kon ik ook nergens vinden dank U

Alleen die code is niet genoeg, je hebt een email nodig.


Goedemorgen, 

 

Kan iemand mij uitleggen waar ik de pre registratiecode kan vinden?

 

Al die vragen bij samsung om gek van te worden

 

Alvast bedankt.

 

Gr cynthia

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=N25KXUBAFMKCZ

KPN0902RB

Dit kon ik ook nergens vinden dank U

Alleen die code is niet genoeg, je hebt een email nodig.

De rest had ik alleen die KPN0902rb niet