Skip to main content

Ik heb sinds 10 november een S23, in bezit.

De batterij laadt slecht op, draadloos opladen werkt slecht tot niet. Toestel wordt in gebruik gloeiend heet. 

Met bovenstaande klachten heb ik het toestel ter reparatie aangeboden bij samsung. 1x zijn er onderdelen vervangen. 2de keer is er tijdens de inname uitvoerig getest en geconstateerd dat het toetsel bepaalde test niet haalde. Samsung heeft hier opvolgend het toetsel weer in genomen voor reparatie. Zojuist ontvang ik bericht dat samsung geen gebreken zijn geconstateerd en krijg ik vrolijk een te vrolijk mailtje dat ik mijn te heet wordende toestel weer kan ophalen. Aangezien het toestel zeer jong is, ik hier al heel veel tijd en energie in gestoken heb. Wil ik nu graag een passende oplossing. 

Hallo @RickBoeli ,

Ga ermee naar een KPN-winkel. Neem ook jouw ID-bewijs mee. Je hebt uiteraard garantie. 


Hallo @RickBoeli, als je een nieuw apparaat koopt, kan een technisch defect onder de fabrieksgarantie vallen. De fabrieksgarantie geldt tot 24 maanden na de leverdatum van het apparaat. Om via KPN hier van gebruik te maken is het wel van belang dat het toestel via KPN is aangeschaft. 

Het makkelijke om gebruik te maken van de garantie is om langs te gaan bij de winkel. Neem dan wel het aankoopbewijs van het toestel mee naar de winkel. 


Allen, dank voor de reactie. 

Ik heb het toestel via KPN gekocht. Ik heb de reparatie direct bij samsung aangeboden omdat ik het verleden zeer negatieve ervaringen heb gehad met de reparatie partner van KPN (duurt extreem lang, slechte communicatie zie alle reviews en dit forum) .

Na 2 vruchteloze pogingen trekt samsung zijn handen van het dossier af. Zij verwijzen weer naar KPN. KPN gaat het toestel nu alsnog aanbieden bij teleplan. Kortom, mijn toestel is vaker in andermans handen dan werkend in de mijne.

Mijn acties om sneller geholpen te worden via samsung hebben dus niet geholpen. Terug langs start!