Skip to main content

Ik heb s24 ultra gekocht en mijn bestelling status verandert niet, terwijl bij de bestel pagina staat dat hij morgen in huis zou zijn. Toch staat helemaal niks in me bestelstatus.

Beste @Wesleyvvvvvv en @Sharkskinman ,

Het is heel gemakkelijk om nu de vinger 👉🏻 naar KPN te wijzen, terwijl KPN geen fabrikant is van smartphones en 100% afhankelijk is van wat een fabrikant zoals Samsung aan hun uitlevert.

Daarnaast is dit toestel vrijwel nergens op voorraad, en wachten ook de providers zoals Odido en Vodafone op een nieuwe voorraad van dit model.

Dat de leverdatum steeds verschuift, is de mede dankzij de informatie vanuit Samsung, waardoor er onduidelijkheid gaat ontstaan van wanneer het model wel weer op voorraad is.

In plaats dat jullie nu KPN nu overal de schuld van geven, zou je dus bij Samsung moeten aankloppen, de fabrikant van de Samsung Galaxy S24 Ultra (1 TB).
Die gaat tenslotte ook over de uitlevering van dit toestel, niet KPN.

Gewoon geduld uitoefen, en je e-mailbox in de gaten houden, meer kan je niet doen.
De kans dat KPN klanten hiervoor gaat compenseren is heel klein tot nihil, aangezien KPN zelf ook wacht op een nieuwe levering vanuit Samsung.

Ik heb een overeenkomst met KPN, niet met Samsung. En ik snap dat KPN afhankelijk is van Samsung. Het gaat mij erom dat er vanuit KPN geen enkele constructieve communicatie is naar klanten die nu al weken wachten op een bestelling. Dat ik naar een forum moet gaan om van een medegebruiker te horen dat het nu schijnbaar 1 maart gaat worden. Dat heeft niks met schuld geven te maken, dat is gewoon slechte service.


Persoonlijk wacht ik nu ook al een tijdje op mijn telefoon (s24u 1tb black) en krijg ik vanuit kpn na het zelf te hebben gevraagd meerdere leverdata toegestuurd. Eerste volgende levering is volgens kpn 24 februari en daarop volgend 1 maart. 

Ik snap dat de leveringen niet gaan zoals ze zouden moeten maar ik hoor liever een exacte datum dan dat afwachten continu. Ik ga 1 april naar Thailand en wil graag mijn telefoon voor die tijd hebben, eigenlijk bizar dat ik al begin te twijfelen of dit haalbaar is. Deze twijfel ontstaat wel echt door de communicatie van Kpn op dit moment.

Kan iemand mij en ook alle anderen garanderen dat wij onze telefoon voor 1 april binnen hebben? Dit ook ivm de cashback actie van samsung.

 


Beste @Wesleyvvvvvv en @Sharkskinman ,

Het is heel gemakkelijk om nu de vinger 👉🏻 naar KPN te wijzen, terwijl KPN geen fabrikant is van smartphones en 100% afhankelijk is van wat een fabrikant zoals Samsung aan hun uitlevert.

Daarnaast is dit toestel vrijwel nergens op voorraad, en wachten ook de providers zoals Odido en Vodafone op een nieuwe voorraad van dit model.

Dat de leverdatum steeds verschuift, is de mede dankzij de informatie vanuit Samsung, waardoor er onduidelijkheid gaat ontstaan van wanneer het model wel weer op voorraad is.

In plaats dat jullie nu KPN nu overal de schuld van geven, zou je dus bij Samsung moeten aankloppen, de fabrikant van de Samsung Galaxy S24 Ultra (1 TB).
Die gaat tenslotte ook over de uitlevering van dit toestel, niet KPN.

Gewoon geduld uitoefen, en je e-mailbox in de gaten houden, meer kan je niet doen.
De kans dat KPN klanten hiervoor gaat compenseren is heel klein tot nihil, aangezien KPN zelf ook wacht op een nieuwe levering vanuit Samsung.

Ik heb een overeenkomst met KPN, niet met Samsung. En ik snap dat KPN afhankelijk is van Samsung. Het gaat mij erom dat er vanuit KPN geen enkele constructieve communicatie is naar klanten die nu al weken wachten op een bestelling. Dat ik naar een forum moet gaan om van een medegebruiker te horen dat het nu schijnbaar 1 maart gaat worden. Dat heeft niks met schuld geven te maken, dat is gewoon slechte service.

 

Hoi @Sharkskinman 

 

Ik snap jouw reactie volledig, maar tegelijkertijd ook je boosheid.
Dat je het een “slechte service” vindt vanuit KPN, is uiteraard je goedrecht en mag je ook zeker duidelijk naar voren brengen.

Daarnaast kun je jouw bestelling, net zoals de andere, 24 uur per dag en 7 dagen per week volgen in
Mijn Bestelling , daar krijg je de meest actuele informatie te zien van jouw bestelde Samsung.

Zodra je bestelling is meegegeven aan de pakketbezorger, krijg je een e-mail met daarin een track en trace, zodat je jouw bestelling kunt volgen.

Maar ik vindt het wel een goed punt en idee, dat KPN wel een e-mail zou kunnen sturen, zodra de levertijd verschoven is naar een nieuwe datum, zodat je weet waar je aan toe bent.
Hopelijk neem moderator @Maja van KPN dit intern mee als verbeterpunt.


Persoonlijk wacht ik nu ook al een tijdje op mijn telefoon (s24u 1tb black) en krijg ik vanuit kpn na het zelf te hebben gevraagd meerdere leverdata toegestuurd. Eerste volgende levering is volgens kpn 24 februari en daarop volgend 1 maart. 

Ik snap dat de leveringen niet gaan zoals ze zouden moeten maar ik hoor liever een exacte datum dan dat afwachten continu. Ik ga 1 april naar Thailand en wil graag mijn telefoon voor die tijd hebben, eigenlijk bizar dat ik al begin te twijfelen of dit haalbaar is. Deze twijfel ontstaat wel echt door de communicatie van Kpn op dit moment.

Kan iemand mij en ook alle anderen garanderen dat wij onze telefoon voor 1 april binnen hebben? Dit ook ivm de cashback actie van samsung.

 

Hoi @Leon.D 

1 april 2024 is nog ver weg, dus ik verwacht zeker dat iedereen binnen deze topic vóór 1 april, zijn of haar Samsung heeft ontvangen en reeds in gebruik heeft genomen.

Tenzij Samsung productie problemen heeft of de grote vraag niet direct kan verwerken, maar daar is op dit moment nog geen spraken van.
Mocht die er wel komen, dan zal Samsung deze actie door laten lopen naar een nieuwe datum, dat zou ook meer dan terecht zijn voor de kopers van hun smartphones.

 


Bedankt @Leenders1968, ik zag dit type toestel de hele week op voorraad staan, maar er is nu net een half uur geleden gedeeld dat er toch een kleine schaarste is ontstaan. Er wordt vandaag weer een nieuwe levering van de toestel verwacht vanuit Samsung, dus ik hoop dat je later vandaag bericht gaat krijgen dat je toestel beschikbaar is!

Beste Maja van KPN, vandaag nog steeds geen toestel. Leverdatum op de website is verschoven naar “levering na 16 februari”. Vandaag de 19e nog steeds geen bericht dat de telefoon verzonden is. Heel jammer dit, vooral ook omdat er vanuit KPN totale radiostilte is…… Die “kleine schaarste” lijkt me understatement of the year…. 


Iemand inmiddels al iets ontvangen? 🤔


Iemand inmiddels al iets ontvangen? 🤔

Yes, ik heb hem afgelopen vrijdag de 23e gehad. Mijn besteldatum was 28 januari. Volgens mij is de volgende levering op 1 maart. 

 

Hoop dat je hem snel hebt!


Nee hoor, hier nog helemaal niks.....