Skip to main content

Ik heb een Samsung Galaxy S9 Dual sim. Daar gebruik ik twee SIM-kaarten. Eén zakelijk, één privé. Soms wil ik mijn zakelijke SIM uitzetten. Hoe kan ik via mijn telefoon oproepen van de zakelijke SIM direct doorschakelen naar mijn voicemail?

Als ik ga naar Telefoon>Instellingen>Aanvullende Services>Oproepen doorschakelen>Spraakoproep, dan kan ik de optie Altijd doorschakelen niet kiezen, die is “uitgegrijsd". 

Zijn er nog andere opties?

Dank vast!

Hallo @Prawi Heb je al een oplossing gevonden? Wellicht kun je uit de voeten met de informatie over doorschakelen op onze site? 


Hi @Bart_ 

 

Helaas nog geen oplossing. Ik had al gekeken bij deze info op de site. De optie “altijd doorschakelen” is bij mij echter uitgeschakeld, die kan ik niet kiezen :expressionless:


Hi  

 

Helaas nog geen oplossing. Ik had al gekeken bij deze info op de site. De optie “altijd doorschakelen” is bij mij echter uitgeschakeld, die kan ik niet kiezen :expressionless:

Vreemd, @Prawi Ik zal voor de zekerheid eens kijken of aan onze kant alles goed staat. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hi @Bart_ 

Dank je wel! Mijn profiel is bijgewerkt. 


Hi @Prawi Aan onze kant staat alles goed, voor zover ik zie. Ik denk trouwens dat ik je vraag niet goed genoeg heb gelezen. Je mobiele nummer kun je doorschakelen naar een ander nummer op de wijze die op onze site staat uitgelegd. Echter, direct doorschakelen naar je voicemail kan niet. Je zou wellicht voor de ‘niet storen’ modus op je telefoon kunnen kiezen. 


Hi @Bart_ 

Dank voor het nakijken. De ‘niet storen’ modus werkt niet, omdat ik dan op beide nummers niet bereikbaar ben. Ik wil alleen op één van de twee nummers niet bereikbaar zijn. 

Groet

Bianca


@Bianca er zijn wel apps die dit kunnen. Zoals deze: Hush - niet storen per simkaart

 

Hiermee kun je per simkaart oproepen en smsjes blokkeren. En ook nog apps.

 

Is wel een betaalde app dus de vraag hoe belangrijk het voor je is :)