Skip to main content
Vraag

Samsung s9 geeft dubbele berichten wanneer wifi aan gezet word

  • May 29, 2019
  • 7 reacties
  • 1420 keer bekeken

Ik heb sinds me abbo verlengd
Heb ik een s9 maar nu al een maand na ik de WiFi aanzet krijg ik de meldingen nog een keer die ik gewoon via 4g al binnen heb gekregen
Hoe los ik dit op?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

wjb
Wijsgeer
  • May 29, 2019
Wat voor een meldingen?

SjorsK
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • May 29, 2019
Ik ben zelf ook nieuwschierig naar 't type meldingen. Dit soort problemen zijn niet echt bekend bij Samsung dus 't lijkt mij een app die buggy is. Maar 't type meldingen geeft wat meer duidelijkheid.

  • Auteur
  • Helper
  • May 29, 2019
Facebook whatssapp gmail enzo alles wat ik al binnen had gekregen

wjb
Wijsgeer
  • May 29, 2019
Facebook whatssapp gmail enzo alles wat ik al binnen had gekregen
Zit je ons hier nu in de maling te nemen?
Kan je eens een screenshot plaatsen van zo'n dubbele melding?

SjorsK
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • May 29, 2019
Probeer voor de zekerheid de volgende stappen te volgen:
1: Draai een software update
2: Reboot de telefoon
3: Verwijder een custom launcher indien deze aanwezig is.

...Als het bovenstaande niet werkt:
Voer een factory reset uit. Dit zorgt er voor dat alle third party apps weg zijn. Overigens raad ik wel aan om eerst een screenshot te plaatsen zoals WJB heeft gevraagd. Mogelijk kunnen we daar nog iets anders mee.

  • Auteur
  • Helper
  • May 29, 2019

Facebook whatssapp gmail enzo alles wat ik al binnen had gekregenZit je ons hier nu in de maling te nemen?
Kan je eens een screenshot plaatsen van zo'n dubbele melding?


Waarom in de maling nemen ?? Anders had moet ik het niet er opgezet he

wjb
Wijsgeer
  • May 29, 2019
Kan je dan eens een screenshot plaatsen van zo'n melding die je voor een tweede keer krijgt.