Hoi!
Recent ben ik verhuisd en heb ik de keuze gemaakt voor een unlimited data abonnement van KPN. Dit met het idee om dan mijn Smart TV van Samsung ook hiermee te verbinden, zodat ik geen los “vast” internet abonnement hoef te nemen alleen om te kunnen streamen op mijn Smart TV. De tv is bijna een jaar oud (gekocht april 2023, model uit 2022) en heeft altijd via KPN vast internet goed gewerkt.
Tot een aantal dagen heeft op mijn nieuwe adres de tv via mobiele hotspot ook goed gewerkt, tot afgelopen week de Netflix en HBO max app op de tv opeens niet meer wilden. Van alles geprobeerd, reset van netwerkinstellingen, reset smart hub, contact opgenomen met Samsung die de TV op afstand nogmaals gereset hebben. Helaas allemaal zonder resultaat…
Ik was in de veronderstelling dat tegenwoordig meer mensen gebruik maken van tv kijken via een mobiele hotspot. Voor andere zaken heb ik namelijk geen vaste wifi aansluiting nodig, ik woon alleen en kan werken via netwerklaptop.
Daarom via dit forum de vraag of meer mensen dit uitgeprobeerd hebben en wat de ervaringen zijn. Zou het beetje zuur van mn geld vinden als ik “alleen” voor mijn Smart TV een internet abonnement van €40 per maand moet afsluiten…
Zie graag de reacties tegemoet!!