Skip to main content

Vandaag e-sim geactiveerd op mijn samsung telefoon, prima! Maar ik zou graag mijn Samsung smartwatch willen upgraden naar de Galaxy Watch3 4G/LTE met z’n eigen e-sim. Als ik dit zo lees wordt dit nog niet ondersteund wegens de beperking dat hiervoor een app van de KPN benodigd is. Die zal er wschl ook niet komen voor Tizen vrees ik. Kan het echt niet geregeld worden dat ik hier een e-sim nummer voor kan krijgen? Of moet ik dan naar een andere provider?

Hi @Ostar,

Het is voorlopig nog niet mogelijk om een E-sim in een smartwatch te gebruiken, die wens is wel meer dan duidelijk bij de ontwikkelaars van de E-sim dus ik heb goede hoop dat de optie er op een later moment wel zal komen.

Als je echter nu direct een E-sim in je smartwatch wilt hebben, is KPN dus niet echt een optie, helaas :slight_frown:


Beste KPN,

het is nu een jaar later. Is die mogelijkheid er nu wel?

Ik kan namelijk via de Galaxy Watch4 geen MijnKPN app vinden om de E-Sim te downloaden.

De andere optie via de QR code bieden jullie (nog) niet aan. Ik hoor het graag!

Groeten,

Lesley


@LoesLiesJack Hoi Lesley, de mogelijkheid is er nu nog niet. Er wordt aan gewerkt om het mogelijk te maken voor smartwatches. Wanneer er nieuws is, delen we het op het forum, je kunt bijvoorbeeld ons E-sim topic in de gaten houden.