Skip to main content

Het beeldscherm van mijn telefoon is kapot, maar mijn abonnement loopt pas af in april 2021. Alleen het beeldscherm vervangen wil ik niet. Dat vind ik te duur. Is het mogelijk om de resterende kosten van deze telefoon nu af te kopen en voor de verlenging van het abonnement alvast de nieuwe telefoon te bestellen, die ik dan met hetzelfde maandelijkse bedrag ga afbetalen?

Welkom op ons Forum @Jannekekruijen. Wat enorm zuur dat je beeldscherm kapot is. Wanneer je liever een nieuwe telefoon wil, dan kun je inderdaad het resterende bedrag van je toestel afkopen. Na het (vervroegd) aflossen van je toestel wordt je abonnement een sim only. Je kunt die dan weer verlengen naar een abonnement met toestel. Meestal kun je, nadat de afbetaling bij ons binnen is, per de 1e van de maand verlengen (met toestel). Je kunt dan weer zelf kiezen welk toestel je wil, hoeveel je in 1 keer wil afbetalen en hoeveel je per maand voor het toestel wil betalen. 

Ik hoop dat het zo duidelijk is!


Hallo Niek, dat is zeker duidelijk.

Ik ben bij een KPN winkel geweest, waarna ik een link heb ontvangen om het resterende bedrag van mijn toestel af te betalen. Dit heb ik vandaag gedaan.

Dan ga ik er vanuit dat ik 1 december kan gaan verlengen met een toestel. Dankjewel voor je hulp!


Reageer