Skip to main content

Hallo,

de Simkaart van mijn zoon is kapot (Sim-only abonnement). Zijn nummer is nog niet aan MijnKPN gekoppeld, waardoor ik geen nieuwe Simkaart voor hem kan aanvragen. En omdat het toevoegen van abonnementen aan MijnKPN via SMS-verificatiecodes werkt (en zijn telefoon dus kapot is), gaat het via MijnKPN ook niet lukken... Ik zie op de site geen alternatief. Ook geen telnr, e-mail of chatfunctie. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Dank!

Goedenavond @Mdegraafster! Oei, zonder koppeling tussen het mobiele abonnement en MijnKPN kun je inderdaad niet zelf een vervangende simkaart aanvragen, dat kan wel als volgt:

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via één van onze winkels. Let op: dit kan alleen geregeld worden door de contractant (graag een legitimatiebewijs meenemen) en vergeet niet om een winkelafspraak te maken.

Laat je weten of het gelukt is?


Dank je wel! Gelukt 😊


Ik heb een vervangende simkaart aangevraagd. De simkaart is in goede orde ontvangen, maar de activeringscode is naar een oud (niet meer bestaand) e-mailadres gestuurd. Opnieuw aanvragen van de code heeft volgens mij geen zin. Het mobiele nr is ook nog niet aan MijnKPN toegevoegd, dus daar kan ik geen aanpassingen in doen. Bovendien werkt sms niet (want simkaart niet actief ☺️).Hoe kan ik de kaart toch activeren?? Dank alvast!


Via de klantenservice, hopelijk is dat intussen ook al gelukt?

Je kunt het mobiele nummer en het nieuwe simkaartnummer doorgeven: dan kan de simkaart op basis daarvan geactiveerd worden. En vergeet niet om direct het e-mailadres aan te passen! :wink: