Skip to main content

geachte . 

ik heb een defect toestel en ben hiervoor naar de xl winkel geweest . het abonnement gelijk verlengd , omdat de schade gelijk was aan reparatie.  deze meneer wist mij te vertellen dat als ik particuliere klant had geweest , ik binnen 1dag een nieuw toestel had bekomen. nu behoor ik bij die groep mensen die elke dag hun nek uitsteken om rond te komen in deze afschuwelijke tijd .wat is de logica dat een zakelijke klant ( al 21 jaar ) een volle week moet wachten op een toestel ?

Mag ik u vragen om een tegenbericht in jip en Janneke taal 

mvg paul

Hallo @zwaba ,

Jij bent dus een zakelijke klant.

Bij KPN houden ze ook van helderheid en gemak. De zakelijke klanten hebben andere behoeftes en interesses dan de privé gebruikers. Daarom hebben ze voor ondernemend Nederland een eigen forum: Zakelijk KPN Forum. Hier kunnen ZZP-ers en MKB-ers hun ei kwijt. 

Je kunt ook bellen naar 0800-0403.

 


ok dankje 

ga ik daar plaatsen


Lijkt me dat het niets uit maakt. Als het toestel op voorraad is, dan krijg je het gewoon mee. Ongeacht zakelijk of particulier. Lijkt me...


Volgens mij kom je via 0800 0403 ook gewoon bij de particuliere helpdesk terecht, en een reparatie duurt altijd ongeveer een week. Als je de duurste toestelverzekering hebt dan is het binnen een dag geregeld.


Volgens mij kom je via 0800 0403 ook gewoon bij de particuliere helpdesk terecht, en een reparatie duurt altijd ongeveer een week. Als je de duurste toestelverzekering hebt dan is het binnen een dag geregeld.

Volgens mij is hier geen sprake van reparatie. Maar gewoon van een nieuw abonnement met nieuw toestel. 

Het is een beetje moeilijk te volgen, want @zwaba legt het niet zo uitgebreid uit. Maar ik lees "nieuw abonnement" en "nieuw toestel".


Volgens mij kom je via 0800 0403 ook gewoon bij de particuliere helpdesk terecht, en een reparatie duurt altijd ongeveer een week. Als je de duurste toestelverzekering hebt dan is het binnen een dag geregeld.

Nee, 0800 - 0403 is de zakelijke helpdesk. 

Bel met ons

Kleinzakelijk en KPN EEN MKB

0800-0403

 

 


de reparatie is net zo duur als nieuw toestel


dus word niet meer gemaakt .


het gaat mij om het tijdsbestek / verschil van particulier 1 dag     

ondernemer 1 week