Skip to main content

Goedenavond KPN Forum.

Ik heb nu ongeveer anderhalf jaar een mobiel abbonement bij KPN. Sinds het begin heb ik al problemen dat na 12 uur snachts de optie om extra data aan te zetten gewoon uit staat. Dus als ik snachts door mijn bundel heen zit heb ik pech. Ik ben al anderhalf jaar aan het klagen hierover en er is weinig veranderd. Ik vind de nieuwe dagbundel uiteraard wel beter maar ik ben nog steeds niet tevreden. Waar ik woon heb ik geen vaste internet aansluiting dus ik ben afhankelijk van 5g. Ik zet elke dag een hotspot aan naar mijn Xbox. Als je via de hotspot verbonden bent op de Xbox werkt partychat niet. ( Leuke regels in de firewall van KPN zelf)  KPN weigert dit aan te passen, maar wel adverteren met gamepass bij de abbonementen.  Als je iets aanbied moet het ook 100% werken. 

Ik vraag me af of na anderhalf jaar er eindelijk eens serieus naar gekeken kan worden.  Het is totaal niet leuk als je even wilt netflixen alleen of met gezelschap en je moet elke keer handmatig data toevoegen. Er moet gewoon iets verbeterd worden aan deze situatie.

( Edit,  Ik schreef in de titel Service , en het is automatisch veranderd naar servers en ik kan het niet aanpassen)  Zeer raar dat ik de titel van me eigen topic niet kan aanpassen.

@Dig4tal Het klopt dat er geen oplossing is. En er loopt ook geen onderzoek.

Je abonnement werkt; je kunt bellen, internetten en sms'en.

Het enige dat niet werkt is de partychat. Een andere APN instellen werkt geef je aan. Dat is dan in dit geval de oplossing. Van ons uit gaat dit niet anders worden.


De firewall uitzetten met advanced internet was geen optie die 2 jaar.  Ik heb 2 jaar lang betaald voor iets wat niet werkt. Ik heb 2 jaar lang teveel betaald. Ik zoek een oplossing hiervoor. 

Nu ben ik geen gamer meer. Door dit hele gebeuren is gamen verpest voor mij. 

 


Dit topic is meer dan een jaar oud en nog steeds geen oplossing. 

Mijn beeld van KPN verslechterd met de dag. Ik krijg het idee dat er enkel amateurs werken.. hoe moeilijk kan het zijn om 1 poort in de firewall te openen zodat partychat werkt?

Maar wel adverteren. Kom op jongens wanneer word mijn probleem opgelost? Binnenkort stap ik gewoon naar het ACM en laat ik daar een zaak openen. 


Het is geen firewall. Het is een NAT. Die in bepaald opzich hetzelfde effect heeft als een firewall, maar niet hetzelfde is.

Bij een NAT kan elke poort maar naar 1 achterliggend apparaat open gezet worden. In het geval van het mobiele netwerk dus maar naar 1 mobiele telefoon van 1 klant. En daar gaat KPN niet aan beginnen. Voor zover het überhaupt al mogelijk zou zijn. Ik denk dat de opties die daar voor nodig zouden zijn niet eens geïmplementeerd zijn in het systeem.

Maar stel KPN zou het bij u zou doen, dan willen andere klanten dat ook. Hoe moet dat? Het kan niet eens. Technisch onmogelijk. 


@Nick83 

Iets meer dan 2 jaar geleden zag ik een advertentie van KPN waar zowel unlimited als gamepass werden genoemd. Deze advertentie sprak mij als gamer enorm aan en puur om deze reden nam ik het abonnement.

Vervolgens 2 jaar ellende. Ik heb het nooit kunnen gebruiken waarvoor ik het kocht. Om deze reden vind ik dat ik een compensatie verdien. Desnoods een deel van het abonnements geld terug of iets dergelijks. Maar word nu al 2 jaar genegeerd door KPN en oneerlijk behandeld. Ik vraag enkel om een oplossing.


https://forum.kpn.com/mobiel-15/absurd-gedrag-van-superusers-575354?postid=1614055#post1614055

https://forum.kpn.com/mobiel-15/ik-word-niet-serieus-genomen-op-het-forum-575350?postid=1614054#post1614054

 

Ik voeg nog meer bewijs toe aan dit topic van pestgedrag door de superusers hier. Niemand boeit het iets dat ik een probleem heb.

Mijn klacht ligt al bij de geschillencommissie.

Ik ga ook een advocaat onder de arm nemen omdat ik mij besodemieterd voel.


@Sanne_M 

Je verwijt mij dat ik mensen persoonlijk aanval maar zoals je ziet is het joep die mij aanvalt.


Ik heb niks verwijderd.  Kan ik ook niet. Van mij zal je geen last meer hebben hoor. Ik zat je eigenlijk een beetje te plagen. Had ik misschien niet moeten doen. Je lijkt me geen onsympathiek persoon maar in dit geval draaf je een beetje door. 


@Joep1965 je valt mij in meerdere

topics persoonlijk aan. Zeer kwalijk dit.

Je verteld me letterlijk dat ik niet welkom ben bij kpn.

 

Dit is pestgedrag.

Ik wil hierbij een officiële klacht tegen jou indienen.


Je wil een klacht indienen tegen een andere klant?!


@Parossa 

Nee tegen een superuser van KPN.


@Parossa

Nee tegen een superuser van KPN.

Dus een klant, een mede forumlid net als jij en ik @Dig4tal , alleen met een andere titel.

 


Het is ook totaal niet mijn bedoeling om discussies aan te gaan of andere nutteloze gesprekken. Ik ben al 2 jaar bezig hiermee probeer gewoon een oplossing te krijgen.


Het is ook totaal niet mijn bedoeling om discussies aan te gaan of andere nutteloze gesprekken. Ik ben al 2 jaar bezig hiermee probeer gewoon een oplossing te krijgen.

lees: je probeert je zin te krijgen...


Ik vraag mij oprecht af hoeveel dagen / weken / maanden / jaren KPN nog wacht met een gepaste oplossing.


@Dig4tal Het klopt dat er geen oplossing is. En er loopt ook geen onderzoek.

Je abonnement werkt; je kunt bellen, internetten en sms'en.

Het enige dat niet werkt is de partychat. Een andere APN instellen werkt geef je aan. Dat is dan in dit geval de oplossing. Van ons uit gaat dit niet anders worden.

 


@Parossa 

Je hoeft niet te quoten hoor. Ik weet heus wel wat er is gezegd. Ik ga sowieso niet akkoord met nutteloze opmerkingen van KPN medewerkers dat er geen oplossing is. 

Er is altijd een oplossing.


Als je een rechtsbijstand verzekering hebt kan je die weg nog proberen voor compensatie. Maar verder houd de weg op zoals je hebt kunnen lezen.


Nee dat heb ik niet.

 

Ik ga er sowieso niet mee akkoord. Kpn moet met een gepaste oplossing komen voor de schade die ik heb geleden.


Ik voel me zwaar genaaid door KPN. Ik begin echt boos te worden.