Skip to main content
Beantwoord

Servicenummers zoals 1808 blokkeren

• 30 mei 2022
  • 4 reacties
  • 139 keer bekeken

Hoe kan ik voor mezelf en kinderen de dure servicenummers blokkeren?

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen @GeertjeWB en bedankt voor jouw berichtje :)

Dit kun je via je MijnKPN omgeving aanpassen! Als deze link opent dan kom je uit in een ouder topic en daarin kun je zien hoe je deze nummers kunt blokkeren, laat je me weten of dit is gelukt of dat je wellicht mijn hulp nog nodig hebt?

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 8228 reacties
  • Antwoord
  • 1 juni 2022

Goedemorgen @GeertjeWB en bedankt voor jouw berichtje :)

Dit kun je via je MijnKPN omgeving aanpassen! Als deze link opent dan kom je uit in een ouder topic en daarin kun je zien hoe je deze nummers kunt blokkeren, laat je me weten of dit is gelukt of dat je wellicht mijn hulp nog nodig hebt?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 8228 reacties
  • 6 juni 2022

Hoi @GeertjeWB , heb je nog iets gehad aan de informatie uit mijn vorige bericht?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 11 juni 2022

Hallo JanZ, dank je, iemand van KPN heeft het voor mij geblokkerd, dus is opgelost! dank je wel. Groet, Geertje

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 8228 reacties
  • 13 juni 2022
GeertjeWB schreef:

Hallo JanZ, dank je, iemand van KPN heeft het voor mij geblokkerd, dus is opgelost! dank je wel. Groet, Geertje

Fijn om te lezen en bedankt voor het laten weten @GeertjeWB! Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag.