Skip to main content

Hallo!

Sinds vanochtend heb ik geen bereik meer en is de sim ook niet meer geregistreerd, krijg ik als melding op mijn mobiel. Daarvoor nooit problemen gehad met deze oneplus 3. Ik ben op dit moment aan het reizen door Frankrijk, dus het komt niet ideaal uit. Ik heb al meerdere malen geprobeerd de sim schoon te maken en opnieuw in de mobiel te zetten en opnieuw op te starten, maar niets schijnt te werken.

Groet,

 

Tom

Hoi @tomvanc! Wat balen dat je zo ineens niet meer bereikbaar bent! 

Zo te lezen meldt de simkaart zich niet meer aan op het mobiele netwerk en ik lees ook dat je de juiste stappen ondernomen hebt, om het weer werkend te krijgen. Wat je nog kunt proberen is, mits voorhanden, om de simkaart te testen in een ander toestel. Krijg je daar dezelfde melding, dan is de simkaart zeker weten defect en kun je kosteloos een nieuwe aanvragen.

Je kunt een vervangende simkaart als volgt aanvragen:

  • Via één van onze KPN winkels (vergeet niet om een legitimatiebewijs mee te nemen)
  • Telefonisch via +3161200 1200: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het 06 nummer, klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt?

Houdt er rekening mee dat de nieuwe simkaart uitsluitend verstuurd wordt naar het adres wat bij ons bekend is. Verre van ideaal als je nu op reis bent, dat snap ik heel goed! :disappointed_relieved:


Hoi @tomvanc! Wat balen dat je zo ineens niet meer bereikbaar bent! 

Zo te lezen meldt de simkaart zich niet meer aan op het mobiele netwerk en ik lees ook dat je de juiste stappen ondernomen hebt, om het weer werkend te krijgen. Wat je nog kunt proberen is, mits voorhanden, om de simkaart te testen in een ander toestel. Krijg je daar dezelfde melding, dan is de simkaart zeker weten defect en kun je kosteloos een nieuwe aanvragen.

Je kunt een vervangende simkaart als volgt aanvragen:

  • Via één van onze KPN winkels (vergeet niet om een legitimatiebewijs mee te nemen)
  • Telefonisch via +3161200 1200: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het 06 nummer, klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt?

Houdt er rekening mee dat de nieuwe simkaart uitsluitend verstuurd wordt naar het adres wat bij ons bekend is. Verre van ideaal als je nu op reis bent, dat snap ik heel goed! :disappointed_relieved:

Thanks Shyrin!

Ik heb de simkaart inmiddels ook op een andere telefoon geprobeerd, maar ook geen succes. Andere simkaarten werken wel op mijn mobiel.

Vandaar dat ik een nieuwe simkaart zou willen opvragen. Het nummer blijft wel hetzelfde denk ik?

Mijn profiel heb ik aangepast met de nodige veranderingen. Dus ik ga er vanuit dat de simkaart zo snel mogelijk thuis op de mat ligt?

Groet Tom


Ik ben nu weer aan het werk en zie dat je dit gisteren al geregeld hebt met één van mijn collega's: top! De simkaart ligt dan bij thuiskomst bij jou op de mat (en zal nog geactiveerd moeten worden, dat moet binnen 30 dagen na dagtekening van de brief) en jouw nummer blijft 100% hetzelfde!

Nog een goed en fijn verblijf in Frankrijk!Â